Soeverein
Legacy Member
Was ooit een impuls aankoop bij een uitverkoop van een lokale winkel. Maar heb hem in totaal maar 5 minuten gespeeld, toen had ik al door dat het me eigenlijk niets zei.
Dus ga hem nu maar eens wegdoen, doe maar een bodje. Kopen of ruilen maakt me niks uit. Afhalen kan in Tessenderlo of in Antwerpen.
Als je wilt afhalen heb ik niet direct een minimum bod, wil je dat ik hem verzend is mijn minimumprijs 15 euro exclusief. Met mijn werk en dergelijke is het voor mij namelijk zeer moeilijk om tijdens de openingsuren in het postkantoor te geraken, en heb daar eigenlijk dus weinig zin in.
Ruilen kan ook tegen andere zaken: Wii games, PS3 games, game guides (zoek er nog wel een paar, post desnoods wel een lijstje), of iets anders interessant.
Dus ga hem nu maar eens wegdoen, doe maar een bodje. Kopen of ruilen maakt me niks uit. Afhalen kan in Tessenderlo of in Antwerpen.
Als je wilt afhalen heb ik niet direct een minimum bod, wil je dat ik hem verzend is mijn minimumprijs 15 euro exclusief. Met mijn werk en dergelijke is het voor mij namelijk zeer moeilijk om tijdens de openingsuren in het postkantoor te geraken, en heb daar eigenlijk dus weinig zin in.
Ruilen kan ook tegen andere zaken: Wii games, PS3 games, game guides (zoek er nog wel een paar, post desnoods wel een lijstje), of iets anders interessant.