thesmurf
Legacy Member
Hoi,
Voor de kerst hadden de kids een xbox 360 gekregen met kinect erbij. Het gaat om de 4GB versie. De xbox heeft nog garantie tot november 2013, de kinect is later aangekocht in mediamarkt en heeft nog garantie tot begin december 2013.
Er zit ook nog een wireless controller bij en kinect adventures. Komt met de originele dozen en is dus zo goed als onbespeeld op die paar dagen.
Had eventueel willen ruilen tegen een wii met nog garantie, controllers en een aantal goeie games.
Stel maar iets voor.
Greets,
Steven
Voor de kerst hadden de kids een xbox 360 gekregen met kinect erbij. Het gaat om de 4GB versie. De xbox heeft nog garantie tot november 2013, de kinect is later aangekocht in mediamarkt en heeft nog garantie tot begin december 2013.
Er zit ook nog een wireless controller bij en kinect adventures. Komt met de originele dozen en is dus zo goed als onbespeeld op die paar dagen.
Had eventueel willen ruilen tegen een wii met nog garantie, controllers en een aantal goeie games.
Stel maar iets voor.
Greets,
Steven