Archief - TK verschillende games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Extrizyo

Legacy Member
hallo , een vriend van me verkoopt een paar games en vroeg of ik deze online kon zetten.
bij deze paar xbox games te koop :)

gelieve excl. te bieden :)

alle games in perfecte staat

dragonball z ultimate tenkaichi geruild met dante vl
Need for speed pro street
Red dead redemption geruild met dante vl
Saints row 2
Maffia 2 geruild met dante vl
Fifa 08
Call of duty mw2
assasins creed brotherhood geruild met dante vl
Need for speed undercover
project gotham racing 3
burnout revenge
dirt 2
prototype verkocht aan longpatje
test drive unlimited 2
halo reach verkocht aan wouthrox
halo 3 odst
dynasty warriors 5 empires
full auto
kameo elements of power
assasins creed 1





Wil ook ruilen tegen dj hero + turntable, liefst dj hero 1 & 2

Extrizyo

Legacy Member
NanZihan zei:
Welke wwe is het? 10 excl voor dragonball

sorry 10 excl is te weinig, hij had het een week geleden aangekocht voor 55€..
25 is zijn richtprijs en het is wwe 2008

Dante VL

Legacy Member
heb skyrim liggen oook maar dan ga je toch een seruis goe voorstel moeten doen denk ik

Extrizyo

Legacy Member
Dante VL zei:
heb skyrim liggen oook maar dan ga je toch een seruis goe voorstel moeten doen denk ik

kies zelf maar een paar van de bovenstaande games, ik zeg dan wel als het goed is :) heb zeker interesse in skyrim

Dante VL

Legacy Member
Extrizyo zei:
kies zelf maar een paar van de bovenstaande games, ik zeg dan wel als het goed is :) heb zeker interesse in skyrim

dragonball z red dead redemption assasin creed brotherhood en dirt 2:pskyrim moet nie eigenlijk nie weg dusja

Extrizyo

Legacy Member
Dante VL zei:
dragonball z red dead redemption assasin creed brotherhood en dirt 2:pskyrim moet nie eigenlijk nie weg dusja

is goed voor mij, verzenden via post of zou het mogelijk zijn dat jij er kan achter komen?

Dante VL

Legacy Member
Extrizyo zei:
is goed voor mij, verzenden via post of zou het mogelijk zijn dat jij er kan achter komen?

oke is ook goed voor mij ik verstuur het via taxipost die rode paketjes als ik het vandaag nog verstuur is het normaal morgen bij jouw dusja hoe ga jij het doen :p

Dante VL

Legacy Member
Extrizyo zei:
is goed voor mij, verzenden via post of zou het mogelijk zijn dat jij er kan achter komen?

ik moet het wel weten tegen 12u ik sta met den laten in ploegen dus

Extrizyo

Legacy Member
Dante VL zei:
ik moet het wel weten tegen 12u ik sta met den laten in ploegen dus

ok is goed, ik kan het pas morgennamiddag verzenden als dat ok is voor u, zie verdere details in pm voor adres

Dante VL

Legacy Member
Extrizyo zei:
ok is goed, ik kan het pas morgennamiddag verzenden als dat ok is voor u, zie verdere details in pm voor adres

oke is in orde ik zal ook morgenmiddag om 12u verzenden ey hoeveel moet ge dan hebben vooor die 2 need 4 speeds

Dante VL

Legacy Member
het is verzonden dus normaal morgen bij jouw of vrijdag ik hoop dat je hetzelfste hebt gedaan dat ik ze tegen vriijdag ook heb mvg dante

Extrizyo

Legacy Member
Dante VL zei:
het is verzonden dus normaal morgen bij jouw of vrijdag ik hoop dat je hetzelfste hebt gedaan dat ik ze tegen vriijdag ook heb mvg dante

ja bij mij ook zal normaal morgen of vrijdag bij je toekomen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan