Archief - [TR] oudere games (alle boden worden overwogen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red room

Legacy Member
Ik heb hier een paar oudere games te ruil die allen nog in perfecte staat verkeren!

Alle boden zijn welkom en neem ik in overweging mits ik de game nog niet heb of nog niet heb gehad!

Eternal Sonata (ruil tegen Conan met X-travaganza)
Flatout: ultimate Carnage
Lara Croft Tomb Raider: Anniversary (promo copy)
Moto GP 06
Splinter Cell Double Agent (geruild)
NBA Street Homecourt

Niets moet weg, maar alles mag weg...

Ronnie86

Legacy Member
enkel te ruil? of...:)

anders willek wel een bodje van 11-12 incl doen voor eternal sonata

red room

Legacy Member
@ Detn: Zeg eens in welke games heb je interesse? Ik heb alleen UFC , James Bond en de 2 fightgames nog niet , maar ben in die laatste twee minder geïnteresseerd!

@ Blackslayer: Normaal niet... hangt er een beetje vanaf wat je te bieden hebt maar meestal zijn die bedragen te klein en is het de moeite niet! Verras mij ;-)!

@ Tits: Nee bedankt ik heb fifa 09 en 10 hier liggen..

@ Ronnie: Ik wacht nog op andere boden, dus ik zal dit nog NIET noteren! Toch bedankt!

detn

Legacy Member
welja ik zie Lara croft en Flatout wel nog zitten , wat dacht je van Bond voor die 2 ? of...

Ronnie86

Legacy Member
red room zei:
@ Ronnie: Ik wacht nog op andere boden, dus ik zal dit nog NIET noteren! Toch bedankt!

ok. je laat maar iets weten(pm) moest het toch doorgaan. grtz

red room

Legacy Member
Jessed zei:
NBA, eternal sonata, flatout of tomb raider tegen PES6?

Zoals eerder gezegd ik heb fifa 09 en fifa 2010 dus geen voetbalgames aub, toch bedankt!

red room

Legacy Member
@ Detn: Nee bedankt ik heb Saints Row al (tenzij het de tweede is :-) )

@ X-travaganza Ik heb enkel interesse in Conan

detn

Legacy Member
red room zei:
@ Detn: Nee bedankt ik heb Saints Row al (tenzij het de tweede is :-) )

@ X-travaganza Ik heb enkel interesse in Conan

Euhm ik heb saints row niet aangeboden
mijn deal was
007 Quantum of solace voor Lara en Flatout

Tits

Legacy Member
Eventueel interesse in Mass Effect promocopy met boekje tegen die pc van jou? Wel onder voorbehoud.

Anders heb ik nog Sega Tennis.

X-travaganza

Legacy Member
red room zei:
@ X-travaganza Ik heb enkel interesse in Conan
Eternal Sonata voor Conan dan...of één van de andere (maar m'n voorkeur gaat uit naar ES). Stuur anders je gegevens maar,'k zal dat dan vanmiddag ook doen

Greetz,

red room

Legacy Member
X-travaganza zei:
Eternal Sonata voor Conan dan...of één van de andere (maar m'n voorkeur gaat uit naar ES). Stuur anders je gegevens maar,'k zal dat dan vanmiddag ook doen

Greetz,
ok xtravaganza, we hebben een deal zie PM!

@ Detn: Ja sorry twee games wil ik daar niet tegen ruilen aangezien het in Bart smit voor
10 euro ligt en het een vrij matig game is, toch bedankt!

@ Tits: Yep die mass effect voor de 360 is goed voor mij!

detn

Legacy Member
red room zei:
ok xtravaganza, we hebben een deal zie PM!

@ Detn: Ja sorry twee games wil ik daar niet tegen ruilen aangezien het in Bart smit voor
10 euro ligt en het een vrij matig game is, toch bedankt!

@ Tits: Yep die mass effect voor de 360 is goed voor mij!

ok , kies dan nog 1 van de fightgames anders : )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan