loecasxd
Legacy Member
Ik heb hier nog enkele spellen liggen die weg mogen van mij:
-Damnation
-Splinter Cell: Double Agent
-Borderlands
-Call of Juarez: The Cartel
-Duke Nukem Forever
-Forza 3
-Battlefield Bad Company (Gold edition)
-Dead or Alive 4
-James Cameron's Avatar
Alleen ruilen graag.
Stel gerust iets voor.
Grtz
-Damnation
-Splinter Cell: Double Agent
-Borderlands
-Call of Juarez: The Cartel
-Duke Nukem Forever
-Forza 3
-Battlefield Bad Company (Gold edition)
-Dead or Alive 4
-James Cameron's Avatar
Alleen ruilen graag.
Stel gerust iets voor.
Grtz