Archief - [TK]Xbox 360 Elite + games + toebehoren (apart te koop)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roald

Legacy Member
Ik verkoop mijn Xbox 360 Elite met tal van games en wat accessoires. Hieronder een lijstje:

Hardware:
* Xbox 360 Elite met 120GB harde schijf, kabels (ook HDMI), headset met draad en zwarte controller (aangekocht op 23/09/2008 dus nog 2 maanden garantie en normaal nog 14 maanden garantie voor een RROD)
* Memory kaart 64 MB
* Soort van ding waarbij je op je xbox een toetsenbord en muis kan aansluiten of een playstation controller (zie foto)

Software:
* FIFA 09
* FIFA 10
* Grand Theft Auto IV (GTA IV, GTA 4)
* Velvet Assassin
* Viva Piñata
* Test Drive Unlimited
* Top Spin 2 (origineel doosje en boekje ontbreken)
* Halo 3 Collector's Edition
* Fable II

Foto's:
Check kapaza voor foto's:
Xbox 360 Elite console + tal van games, Computers, Vlaams Brabant | Kapaza
(Fable II is er bij maar staat niet op de foto's)

Gelieve exclusief verzendingskosten te bieden. Verzending is mogelijk, voor alles, alhoewel ik afhaling liever heb. De volgende weken ben ik niet in Leuven, dus afhalen zou te Geetbets zijn. Een minimumprijs of meeneemprijs ben ik nog niet van plan om te zetten, ik zie wel wat er gebeurt. Als de bieding goed op gang komt, ga ik normaal wel een einddatum geven.

Staat op 9lives en X-Power.
edit: en nu ook op Kapaza en op 2dehands.


=======> Alles apart te koop, maar goedkopere prijs als je alles samenkoopt!

JorisL

Legacy Member
Verkoop je ook enkele games apart? :)
anders zou ik AC2 en Burnout (promo) wel willen voor 25 euro exclusief verzendingskosten... laat maar iets weten (mag ook via x-power)

Roald

Legacy Member
JorisL zei:
Verkoop je ook enkele games apart? :)
anders zou ik AC2 en Burnout (promo) wel willen voor 25 euro exclusief verzendingskosten... laat maar iets weten (mag ook via x-power)
Zal er is over nadenken, ik verkoop liever alles in geheel natuurlijk. Maar als daar geen boden voor komen zal ik wel de meeste dingen apart beginnen te verkopen :)

JorisL

Legacy Member
hmm, maar alles in één pakket zal sowieso al moeilijk worden... en twee games minder is toch niet zo erg. Denk er eens over na maar liefst niet al te lang want ik wil de game deze week kopen omdat nu die actie van AC2 deal of the week loopt op live!

JorisL

Legacy Member
30 inclusief... AC 2 kost nieuw 30 en Burnout kost nieuw 15... samen is dat nieuw 45, tweedehands is dat iets meer dan de helft dus voor 30 incl :)

Roald

Legacy Member
JorisL zei:
30 inclusief... AC 2 kost nieuw 30 en Burnout kost nieuw 15... samen is dat nieuw 45, tweedehands is dat iets meer dan de helft dus voor 30 incl :)
Ok, deal :)

Roald

Legacy Member
UP 1

Bieden mag. Liefst alle hardware wel in één pakket.
Voordelige prijs als je alle games + hardware koopt.

Roald

Legacy Member
Ik zou liefst wel alle hardware ineens verkopen, dat zou je mogen hebben voor 150 euro.
Maar als ik toch een prijs moet plakken op console + controller, zo'n 140 euro.
(Dan sluit ik ook wel direct af, is dus een meeneemprijs.)

edit: gelieve geen bod te verwijderen..

Roald

Legacy Member
Die special edition van Oblivion is wat groter (en zwaarder), waardoor het in aparte enveloppen moet of via taxipost. Goedkoopste oplossing is 5.70 euro (taxipost 24h).

Roald

Legacy Member
Ik zou ze liefst eigenlijk allebei verkopen als dat toch nog gaat... Als ik bij spring in de kosten? Voor 28 euro incl.?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan