Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
redblack zei:Hoogste bod voor MW2 is voorlopig voor Jonas_Dc met 30 incl.
@ Red room : krijg van Jonas_Dc een beter bod voor MW2
kiewitcity zei:nog altijd niets aangekregen;antwoord niet op pm ,dit is normaal niet de gewente v redblack. nog iemand problemen?
crazyjoker zei:ja heb 3 weken geleden shift geruild tegen saboteur spel is nog niet toegekomen. Heeft via pm laten weten dat hij shift maandag weer opstuurt