SlyR
Legacy Member
Hey allemaal,
collega van me kocht dit spel, maar dit was voor haar een totale miskoop.
Zij wenst dit spel dus te ruilen of te verkopen. Wel nog maar pas aangekocht voor 40 euro, slechts 1x gespeeld.
Biedingen geef ik aan haar door, zij beslist dan voor welk spel/bedrag dit spel de deur uit gaat.
Happy bidding
collega van me kocht dit spel, maar dit was voor haar een totale miskoop.
Zij wenst dit spel dus te ruilen of te verkopen. Wel nog maar pas aangekocht voor 40 euro, slechts 1x gespeeld.
Biedingen geef ik aan haar door, zij beslist dan voor welk spel/bedrag dit spel de deur uit gaat.
Happy bidding
