Archief - TK/TR: Red Dead Redemption, COD: MW2, Fifa 10, NBA 2K10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Zoals de titel zegt:

-Red Dead Redemption: minimum 25, meeneem 35 incl.
-Call Of Duty: Modern Warfare 2: minimum 18, meeneem 25 incl.
-Fifa 10: minimum 10, meeneem 20 incl.
-NBA 2K10: minimum 10, meeneem 20 incl.

Ook nog Outlaw Golf 2 voor de oude Xbox: Minimum 2, meeneem 5 incl.

Alle games zijn PAL en in goede staat. Gelieve enkel inclusief te bieden.

billy turf

Legacy Member
Jouw Red Dead Redemption vs mijn Colin Mcrae Dirt 2? Is nog steeds sealed
grtz.

Jessed

Legacy Member
MW 2: 18 incl.
outlaw golf 2: 2 incl.

Verzending mag in 1 enveloppe (1x verzending betalen) => 18 incl voor beiden

IIPacKMasteRII

Legacy Member
@Goofus: no thanks
@Billy turf: ook niet
@Jessed: kunnen die twee in zo'n kleine standaard enveloppe van de post ? Volgens mij niet hoor...

Jessed

Legacy Member
Mujahedine zei:
@Goofus: no thanks
@Billy turf: ook niet
@Jessed: kunnen die twee in zo'n kleine standaard enveloppe van de post ? Volgens mij niet hoor...

Een game wordt verzonden in een medium enveloppe van de post (in een kleinere enveloppe kan geen game in). Die medium enveloppe heeft echter nog plaats over voor een 2de game, dus de verzending voor 1 game = verzending 2 games.

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Jessed zei:
Een game wordt verzonden in een medium enveloppe van de post (in een kleinere enveloppe kan geen game in). Die medium enveloppe heeft echter nog plaats over voor een 2de game, dus de verzending voor 1 game = verzending 2 games.

Ik wil jouw 18 euro wel noteren voor de 2, maar ik wil achteraf geen gezever, moest er een doosje gebarsten zijn of zo. Verzending is dan op jouw risico.

Tricky9

Legacy Member
Mujahedine zei:
Ik wil jouw 18 euro wel noteren voor de 2, maar ik wil achteraf geen gezever, moest er een doosje gebarsten zijn of zo. Verzending is dan op jouw risico.

Kunnen er 2 in hoor, heb al vaak z'on dubbel paket ontvangen.

Red dead redemption tegen 2 van: halo3, halo odst, fable 2 limited edition, gears of war, timeshift, medal of honor airborne, crackdown?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan