Archief - [TK/TR] NFS Shift, MK vs. DC, Dead Rising, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sui785

Legacy Member
Game te koop of ruil (Meeneemprijzen vermeld):

- NFS Shift (Slechts paar keer gespeeld) €27 excl. VERKOCHT
- Dead Rising (Classics, zwart doosje) (Slechts paar keer gespeeld) €9,50 excl. VERKOCHT
- MK vs. DC (Slechts paar keer gespeeld) €12 excl.
- The Bourne Conspiracy (Slechts paar keer gespeeld) €13 excl.
- Soul Calibur IV (Slechts paar keer gespeeld) €10 excl. VERKOCHT
- Teenage Mutant Ninja Turtles €5 excl. VERKOCHT
- Pro Evolution Soccer 6 €3 excl.

Verzendingskosten: €2.

Alles in goede staat, de games die ik zelden heb gespeeld zijn in absolute nieuwstaat.

Ruilen kan ook tegen PS3 games, stel maar iets voor. Interesse in Fallout 3.


Games staan ook op kapaza.

kevindb

Legacy Member
Beetje veel voor een classicgame zonder origineel doosje...

sui785

Legacy Member
@kevindb: Het is een zwart doosje ipv grijs. Maar spel is in zeer goede staat. Bij €12 inc hou ik minder dan €10 over.
@NS4LIFE: Sorry, geen interesse in vechtgames, bedankt voor het aanbod.
@MASSRI: €13,50 inc. laagste prijs.
@Reikoku: Wat dacht je van €30 voor Shift?
@SeriousFace: Fable 2 al gehad, bedankt voor het aanbod.

sui785

Legacy Member
Bod van Curryworst op Soul Calibur IV genoteerd. Ik laat het staan tot morgen 16u.

Tits

Legacy Member
Ik pak de turtles!;)

edit:
Of wil je mss de turtles ruilen met saints row, fifa 06, fifa 07(zonder boekje) of fifa 08?
Anders bied ik sowieso de meeneemprijs;)

edit2:
is hij in goede staat?
Want bij de rest staat allemaal dat je hem amper gespeeld hebt en bij turtles staat dat niet? mss bedoel je daarmee dat hij in echt slechte staat is, dan pas ik:p

sui785

Legacy Member
Tits zei:
Ik pak de turtles!;)

edit:
Of wil je mss de turtles ruilen met saints row, fifa 06, fifa 07(zonder boekje) of fifa 08?
Anders bied ik sowieso de meeneemprijs;)

edit2:
is hij in goede staat?
Want bij de rest staat allemaal dat je hem amper gespeeld hebt en bij turtles staat dat niet? mss bedoel je daarmee dat hij in echt slechte staat is, dan pas ik:p

Ja het is wel in goede staat en met NL handleiding enzo, maar de andere games zijn zo goed als nieuw.

Voor meeneem is het sowieso deal en voor ruil heb ik enkel nog interesse in oude PS3 games. Alvast pm!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan