Archief - TK/TR Meerdere spellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gunnie 13

Legacy Member
Bij deze nog eens tijd om een opruiming te houden in de Xbox collectie. Volgende spellen zijn te koop en of te ruil:

Sims 3
Assassin's Creed II
Assassin's Creed Brotherhood (Classic)
Red Dead Redemption
Batman Arkham Asylum (Classic)
Prince of Persia
Dark Star One: Broken Alliance
CSI: Fatal Conspiracy
The Godfather
The Godfather II
Saints Row
Saints Row 2
The Bigs 2 Baseball
World Series of Poker 2008
Championship Manager 2007
Blitz The League
Smackdown vs Raw 2007
Madden NFL 08
Thrillville Off The Rails (Zonder boekje)

Bied gerust oudere of recente games aan. Alle combinaties zijn mogelijk. Komt ook op andere fora.

Slash_85

Legacy Member
Sims 3 ruilen tegen 1 van dees:

-Assassin´s Creed 2
-Dante's Inferno Death Edition
-Fairytale Fights
-King Kong (easy achievements)
-Lost (zonder boekje en doosje is beschadigd)
-PGR 3
-Sega Superstars Tennis met Xbox Live Arcade!
-Turning Point Fall of Liberty

Gunnie 13

Legacy Member
Slash: Op lost na heb ik reeds alles zelf dus geen interesse in ruil

Smoske: Vind ik wat weinig maar hou het in mijn achterhoofd (mss bedenk ik mij)

BrotherlyLove

Legacy Member
Red Dead Redemption

Wisselen voor
far cry 2
gta IV
battlefield bad company 2

(kies eventueel meerdere)

abysia

Legacy Member
Assassin's Creed II
Batman Arkham Asylum (Classic)

20 euro verzending inbegrepen?

Gunnie 13

Legacy Member
abysia zei:
Assassin's Creed II
Batman Arkham Asylum (Classic)

20 euro verzending inbegrepen?

22 incl is direct deal.

Brotherly: Geen interesse in deze games
Smoske: Had er graag min 10 excl voor gekregen maar voorlopig heeft Abysia de voorkeur

gilles.be

Legacy Member
The Godfather II en Saints Row 2 richtprijs incl?

of ruilen tegen:
Sega Superstar tennis
FIFA 09
FIFA 10 (enkel doosje)
FIFA 11
Need For Speed: Carbon (enkel doosje)
Tekken 6

Gunnie 13

Legacy Member
abysia zei:
Ik ga passen, wil niet meer als 20 spenderen aan deze spellen, groetjes ron

Je mag ze hebben voor 20€. Twee minder in de kast is al een begin

BrotherlyLove

Legacy Member
Gunnie 13 zei:
Zo hou ik er niet veel aan over. Indien je RDR er zou bijnemen wordt het voor mij ook iets interessanter.

Hoeveel wil je voor rdr minimum?

NRTK

Legacy Member
Assassin's Creed Brotherhood (Classic) 10 € incl geldt nog steeds... of hoeveel wil je?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan