Archief - [TK][TR] Games en defecte console

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.TiTipower

Legacy Member
De volgende games heb ik te ruil of te koop:

- Skate 3 ( enkel ruil met BF:BC 2 ) meeneemprijs: 35€ incl
- Bundlecopy Pure/Lego batman (sealed!) meeneemprijs: 15€ incl

Daarnaast heb ik ook nog een defecte console te koop.
GEEN RROD maar defecte dvd lezer. Na meerdere pogingen gaat het spel toch opstarten dus de xbox werkt in dat opzicht nog perfect. incl HD 20GB

- Xbox 360 meeneemprijs: 70€ incl verzending.

Als je ook de voeding + AV kabel en controller erbij wilt is het meeneemprijs 85€

lord of me

Legacy Member
.TiTipower zei:
De volgende games heb ik te ruil of te koop:

- Skate 3 ( enkel ruil met BF:BC 2 ) meeneemprijs: 35€ incl
- Bundlecopy Pure/Lego batman (sealed!) meeneemprijs: 15€ incl

Daarnaast heb ik ook nog een defecte console te koop.
GEEN RROD maar defecte dvd lezer. Na meerdere pogingen gaat het spel toch opstarten dus de xbox werkt in dat opzicht nog perfect. incl HD 20GB

- Xbox 360 meeneemprijs: 70€ incl verzending.

Als je ook de voeding + AV kabel en controller erbij wilt is het meeneemprijs 85€

Interrese in je Xbox + voeding. Met of zonder HDMI?

.TiTipower

Legacy Member
lord of me zei:
voor 50€ heb ik een xbox + voeding met werkende drive op dit forum :s

Ik hou u ni tegen om die van 50€ te kopen... Daarom geef ik de mijne niet voor niets weg.

@Ralleke: 25 is mij wat weinig
voor een game die nog niet zolang uit is. Zie er liefst minstens 28€ incl voor.

Mvg

ralleke

Legacy Member
.TiTipower zei:
Ik hou u ni tegen om die van 50€ te kopen... Daarom geef ik de mijne niet voor niets weg.

@Ralleke: 25 is mij wat weinig
voor een game die nog niet zolang uit is. Zie er liefst minstens 28€ incl voor.

Mvg

indien skate 3 in België is aangekocht wil ik een bod van € 28 incl doen

.TiTipower

Legacy Member
Is aangekocht in gamemania Hasselt. Bod noted! Zondag avond sluit ik af.

.TiTipower

Legacy Member
Ach als er tegen 12u niemand meer heeft geboden, is skate3 voor u ralleke (up 1/3)

Meeneemprijs update:
-skate 3. 30€incl
-pure/Batman 10€incl
-Xbox blijft zelfde

.TiTipower

Legacy Member
Laatste up.

Xbox mag weg voor 65€ incl voor enkel de
console +HD 20gb

Met voeding en alle kabels + wireless controller, mag em
weg voor 75€ incl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan