Ingis
Legacy Member
Hierbij verkopen we een Fable 2 SE.
Het spel is wel een NTSC-J maar:
- het spel is gewoon speelbaar op een PAL console (getest)
- in het boekje en op het doosje staat naast Chinees/Japans/.. (?) ook Engels
- het spel is gewoon speelbaar in het Engels (getest, je kunt talen kiezen)
Het spel (+doosje en boekje) verkeerd in zeer goede staat maar de codes zijn wel al gebruikt.
Reden verkoop; ik heb al een PAL SE en ik ga die in mijn super deluxe SE van Fable 2 steken (die met het Hobbe figuurtje
)
Ruil interesses:
zie de wanted list, gebruik ook de zoekfunctie als je een spel aan wilt bieden maar niet zeker bent of wij die al hebben (de zoekfunctie laat ook overeengekomen resultaten zien uit de wanted)
groetjes
edit:
ook op andere plaatsen aangeboden
Het spel is wel een NTSC-J maar:
- het spel is gewoon speelbaar op een PAL console (getest)
- in het boekje en op het doosje staat naast Chinees/Japans/.. (?) ook Engels
- het spel is gewoon speelbaar in het Engels (getest, je kunt talen kiezen)
Het spel (+doosje en boekje) verkeerd in zeer goede staat maar de codes zijn wel al gebruikt.
Reden verkoop; ik heb al een PAL SE en ik ga die in mijn super deluxe SE van Fable 2 steken (die met het Hobbe figuurtje
)Ruil interesses:
zie de wanted list, gebruik ook de zoekfunctie als je een spel aan wilt bieden maar niet zeker bent of wij die al hebben (de zoekfunctie laat ook overeengekomen resultaten zien uit de wanted)
groetjes
Paar kleine regeltjes:
- altijd exclusief bieden
- nadat een bod genoteerd is wachten we 24uur tot we ervoor afsluiten
- ruilen doen we enkel met mensen die kunnen afspreken in:
-- Gent centrum of St Pieters Station
-- Ledeberg (9050)
-- Kortrijk station
edit:
ook op andere plaatsen aangeboden