feysn
Legacy Member
Kheb hier dirt 2 liggen. Een verkeerd kertcadeau. Ik wou eigenlijk Forza M 3...
Het spel is gewoon eens uit het doosje geweest, niet gespeeld.
Iemand die het wil ruilen tegen Forza Motorsport, NIEUW ook graag (of mss één enkele keer gespeeld?
Of te koop aan 50 euro (dan kan ik met 6 euro extra FM3 zelf kopen ...)
(heb ook het garantieticket erbij van Mediamarkt, de datum is van vorige zaterdag (zaterdagavond gekregen)) dus zeker nieuw!
Geen andere zaken mogelijk voor ruil of koop dan bovenstaand!
Alvast bedankt en laat maar weten
Mvg
Wouter FJ
GRAAG RUILEN VOOR FORZA MOTORSPORT 3 IN EVEN GOEDE (NIEUWSTAAT!!)
Het spel is gewoon eens uit het doosje geweest, niet gespeeld.
Iemand die het wil ruilen tegen Forza Motorsport, NIEUW ook graag (of mss één enkele keer gespeeld?
Of te koop aan 50 euro (dan kan ik met 6 euro extra FM3 zelf kopen ...)
(heb ook het garantieticket erbij van Mediamarkt, de datum is van vorige zaterdag (zaterdagavond gekregen)) dus zeker nieuw!
Geen andere zaken mogelijk voor ruil of koop dan bovenstaand!
Alvast bedankt en laat maar weten
Mvg
Wouter FJ
GRAAG RUILEN VOOR FORZA MOTORSPORT 3 IN EVEN GOEDE (NIEUWSTAAT!!)
