Archief - [TK/TR] 6 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mikkel

Legacy Member
Hi,

Wegens afhaken van koper via 2ehands zijn volgende games terug beschikbaar.
Minimum prijs per game start vanaf 5€ EXCL. Het heeft geen nut om eronder te bieden, ik negeer dit dan gewoon.
Pakket verkoop heeft natuurlijk voorrang, alles samen mag weg voor 45€ INCL.
Alle games zijn in goed staat, enkel Assissin's Creed heeft wat schade aan de box. (Pics kunnen op aanvraag genomen worden)

Burnout Revenge: min 5€ excl / meeneem 7€ excl
Need For Speed Pro Street (classic): min 5€ excl / meeneem 8€ excl
Fairy Tail Fights: min 5€ excl / meeneem 10€ excl
Assassin's Creed: min 5€ excl / meeneem 7€ excl
Gears Of War 1: min 5€ excl / meeneem 7€ excl
GRID: min 5€ excl / meeneem 10€ excl

Ruilvoorstellen zijn ook welkom, al ben ik eigenlijk enkel op zoek naar Split Second

Ik behoud me het recht...

Happy bidding!

Mikkel

Legacy Member
@Jessed: genoteerd
@Yenneman: genoteerd

Ter info: ik sluit dit af op dinsdag avond rond 20u

Duc1n0

Legacy Member
Fairy Tail Fights €6 excl

Of ruil tegen :

Fight Night Round 3
Transformers 2 (sealed)
Shaun White Snowboarding
Assasins Creed
Wanted
Sega Super Star Tennis
Fantastic Four Rise Of The Silver Surfer
Dead Or Alive 4 (fr,mogelijk in het engels speelbaar)

Furiez

Legacy Member
7 incl. Gears of War 1

Of kheb nog Halo 3 en Half life 2 (voor pc) te ruil.

Mikkel

Legacy Member
@Goofus: helaas niks dat me aanspreekt, toch bedankt
@Bamboebahr: zelfde als bij Goofus :) toch bedankt
@Duc1n0: 6€ excl genoteerd voor Fairy Tale Fights
@Furiez: 7€ incl genoteerd voor GOW 1
@Dimieuh: 5€ excl genoteerd voor GRID

Up 1/3

Barbeet

Legacy Member
Meeneemprijs 45 incl hier, indien er geen classics tussen zitten.
Greetz

Stuur maar pm als er geen classics tussen zitten.

Yenneman

Legacy Member
Als Barbeet Pro Street niet wil omdat het een classic versie is, of de ruil niet doorgaat, bied ik de meeneemprijs van €8 exclusief :)

Barbeet

Legacy Member
Splitsecond is al weg ondertussen :-), kan er wel nog aangeraken.

Hoeveel dan incl zonder pro street ?
Indien je verkoopt zonder pro street, neem ik al de rest.
Ik heb redelijk een collectie, maar hou enkel van de originele doosjes, geen classics dus
Greetz

Mikkel

Legacy Member
@Yenneman: deal, pm on its way
@Barbeet: zou dan neerkomen op 39€ incl, deal?

Mikkel

Legacy Member
Snelle verzending is geen probleem, laten we zeggen dat voor zowel Yenneman als voor jou het pakket morgen de post op gaan. Een screenshot van overschrijving zou leuk zijn, maar ik zal voortgaan op de iTraders van beiden ;)

Pm sent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan