Archief - TK/TR: 21 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goofus

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Halo 1 + Halo 2 (indien beide in goede staat,compleet en non-classic)

14 incl
Beide games zijn in perfecte staat, non-classic en volledig in origineel doosje en boekje. Deze twee klassiekers wil ik niet voor 14 euro laten gaan, heb je misschien nog iets goed om te ruilen?

JimmyPatterson

Legacy Member
Niet echt iets om te ruilen voor het moment:)

De games zijn me niet echt meer waard dan dat... Succes met de verdere verkoop!

L0k1-

Legacy Member
interesse in Endwar of Ninja Blade(franse ondertiteling/engels gesproken)? Had eens gereplied in mijn topic dunno of je het vergeten was of geen interesse meer had :p

Heb zelf interesse in Infinite Undiscovery.

Goofus

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Niet echt iets om te ruilen voor het moment:)
Geen probleem, laat maar iets weten als je terug iets hebt :)
L0k1- zei:
interesse in Endwar of Ninja Blade(franse ondertiteling/engels gesproken)? Had eens gereplied in mijn topic dunno of je het vergeten was of geen interesse meer had :p

Heb zelf interesse in Infinite Undiscovery.
Ik heb beide games nog niet gespeeld en was dat even uit het oog verloren. Allebei (Endwar is budget, ninja blade is frans) tegen infinite undiscovery?
Huuskie zei:
legendary tegen Halo3
Mooi aanbod, maar Legendary heb ik al gespeeld. Heb je nog wat anders liggen?

jaakdendraak

Legacy Member
Goofus zei:
Mijn excuses, ik had er gisteren niet meteen op gereplied en ben het dan uit het oog verloren. Ik zal morgen om 21u afsluiten - of 1 uur na het hoogste bod.
.

ik wacht nog altijd tot wanneer ge gaat afsluiten en mij uw gegevens gaat pm met uw gegevens...

Goofus

Legacy Member
L0k1- zei:
Is goed voor mij, zal je pm sturen met mijn adresgegevens :)
PM terug is verzonden.
jaakdendraak zei:
ik wacht nog altijd tot wanneer ge gaat afsluiten en mij uw gegevens gaat pm met uw gegevens...
Voor Shellshock is het eergisteren om 21u al afgelopen, dus die is voor jou. Ik zie nu wel dat die in een zwart doosje zit (ter vervanging van een gebarsten groen doosje), voor de rest is alles uiteraard in perfecte staat. Ik ga ervan uit dat dat niet echt een probleem is, maar ik had het niet vermeld in de beginpost, dus laat jij nog even weten of het nog altijd ok is voor jou? Dan stuur ik mijn gegevens ook door.

Grtz

jaakdendraak

Legacy Member
Niet ok... "spel" dus niet in perefecte staat: immers geen origineel doosje...
Je verkoopt met gebreken, die je achteraf langs de neus weg meedeelt. :sop:

Depresjon

Legacy Member
ik heb intresse in Battlestations: Midway.

iets uit mijn lijstje die u aanstaat?

- Battlefield Bad Company
- Fallout 3 Expansion : The pitt/Operation Anchorage
- Fallout 3 Expansion : Broken Steel/Point lookout
- Far Cry Instincts Predator
- FEAR
- The Godfather
- The Golden Compass (Zonder Handleiding)
- X-men Origins Wolverine Uncaged edition

Promo

- Stuntman ignition (Doosje : Frans/Game : Engels)

Goofus

Legacy Member
Huuskie zei:
Burnout paradise al gespeeld?
Die staat hier in de kast, sorry :)
jaakdendraak zei:
Niet ok... "spel" dus niet in perefecte staat: immers geen origineel doosje...
Je verkoopt met gebreken, die je achteraf langs de neus weg meedeelt. :sop:
Zoals ik al vermeldde in mijn post heb ik het pas gezien toen ik het spel wou nemen om in te pakken om naar jou te verzenden, en heb je duidelijk de kans gegeven om de deal af te zeggen - "langs de neus weg meedelen" lijkt me wat sterk uitgedrukt. Een niet-origineel doosje zou ik nu ook niet meteen als "gebreken" uitdrukken.

OT: Geen probleem, ik noteer dat je je bod afzegt.
Depresjon zei:
ik heb intresse in Battlestations: Midway.

iets uit mijn lijstje die u aanstaat?

- Battlefield Bad Company
- Fallout 3 Expansion : The pitt/Operation Anchorage
- Fallout 3 Expansion : Broken Steel/Point lookout
- Far Cry Instincts Predator
- FEAR
- The Godfather
- The Golden Compass (Zonder Handleiding)
- X-men Origins Wolverine Uncaged edition

Promo

- Stuntman ignition (Doosje : Frans/Game : Engels)
Die heb ik allemaal al liggen of gehad. Heb je nog iets anders dat (binnenkort) uit is? Ik zie via je GT dat je aan bayonetta bent begonnen, die heb ik nog niet gehad en wil ik wel ruilen tegen Battlestations: Midway (met wat opleg van mijn kant uiteraard).


@ALL: nog beschikbaar (Enchanted Arms toegevoegd, is straks uit :)):
- Battlestations: Midway
- Enchanted Arms
- Mercenaries 2
- Shellshock 2
- Damnation
- Dark Messiah of Might and Magic: Elements
- NFL Tour
- Kingdom under Fire: Circle of Doom
- Just Cause
- The Elder Scrolls IV: Shivering Isles + Knights of the Nine (expansion pack TES IV: Oblivion)
- Tiger Woods PGA Tour 06
- Moto GP 07
- Smash Court Tennis 3
- TNA iMPACT Wrestling
- Fifa 06: Road to Fifa World Cup
- Xbox Live Arcade Compilation Disc (5 games w.o. PAC man CE, Feeding Frenzy, Uno, ...)
- Halo 1: Combat Evolved
- Halo 2
- Halo 3

Depresjon

Legacy Member
bayonetta pas donderdag aangekocht in GM dus is nog ni direct uit vrees ik :)

jaakdendraak

Legacy Member
Conform de forumregels mag u het spel houden.


4.) Bieden is kopen , tenzij er verborgen gebreken zijn.

Wat mij betreft verkoopt ge met een gebrek( niet in orignele verpakking ) en hebt ge al dan niet bewust nagelaten dit tijdig te melden. Ik zou uw games toch nog eens nakijken op krassen e.d., want dat zou ook genant zijn te melden als ge afsluit... Wilt ge hiervoor met negatieve itraders beginnen smijten, kan je er ook een verwachten! (cfr Vega)

Duc1n0

Legacy Member
jaakdendraak zei:
Wat mij betreft verkoopt ge met een gebrek( niet in orignele verpakking ) en hebt ge al dan niet bewust nagelaten dit tijdig te melden. Ik zou uw games toch nog eens nakijken op krassen e.d., want dat zou ook genant zijn te melden als ge afsluit... Wilt ge hiervoor met negatieve itraders beginnen smijten, kan je er ook een verwachten! (cfr Vega)

Inderdaad. ;)


Vega heeft uiteindelijk ook 'tijdig' laten weten dat hij het bod intrekt. Het is niet dat hij pas na de afsluitingsdatum zijn bod heeft ingetrokken.

Dus als je voor die kleinigheid al een negatieve itrader smijt zou je voor dit ook eentje mogen incaseren imo.

Goofus

Legacy Member
Depresjon zei:
bayonetta pas donderdag aangekocht in GM dus is nog ni direct uit vrees ik :)
Ik wil Battlestations Midway daar gerust even voor opzij leggen hoor :)
Huuskie zei:
Heb jij endwar nu?
Die valt normaal gezien 1 van de komende dagen in mijn bus...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan