Archief - [TK/TR] 18 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoO

Legacy Member
Huuskie zei:
Is in perfecte staat. Ik heb RE2 ook nog liggen. Das dienen dubbele cd. Ook wel platinum. Ik zal eens een fotoken proberen trekken. Wat zou je dan willen geven voor enkel RE en voor de twee?

Heb interesse in beide ^^
Kies maar iets uit ;)

Grtz

Huuskie

Legacy Member
Heb intresse in Far cry. Ook wel in Brutal legends misschien en eventueel Modern combat. Ik heb deze eigenlijk al op de PS2. Veel verschil tussen? Niets anders liggen?

FoO

Legacy Member
Huuskie zei:
Heb intresse in Far cry. Ook wel in Brutal legends misschien en eventueel Modern combat. Ik heb deze eigenlijk al op de PS2. Veel verschil tussen? Niets anders liggen?

Geen idee wat het verschil is eigl ^^
Stel maar iets voor. Ik heb wel interesse in jou RE1 en 2

el slettos

Legacy Member
Lego Star Wars The Complete Saga
Wheelman

een bod van 16 incl ;)

FoO

Legacy Member
J.Doe zei:
Hoeveel vraag je voor Fable 2?

Gaat samen met halo 3 weg é (voor de duidelijkheid) :)
Geen idee biedt maar iets. Het ligt hier toch maar dusja ^^

J.Doe

Legacy Member
FoO zei:
Gaat samen met halo 3 weg é (voor de duidelijkheid) :)
Geen idee biedt maar iets. Het ligt hier toch maar dusja ^^

Ah da is zo een 2 pack editie ofwa? Bwa ik weet niet, 10 euro? Ik ben enkel geinteresseert in Fable 2 dus vind ik het moeilijk om dan mee te bieden voor die halo 3 die mij toch niet interesseert. Dus ik bied 10 euro voor Fable 2 en als die halo 3 dan erbij zit dan heb ik pech :D :p

FoO

Legacy Member
J.Doe zei:
Ah da is zo een 2 pack editie ofwa? Bwa ik weet niet, 10 euro? Ik ben enkel geinteresseert in Fable 2 dus vind ik het moeilijk om dan mee te bieden voor die halo 3 die mij toch niet interesseert. Dus ik bied 10 euro voor Fable 2 en als die halo 3 dan erbij zit dan heb ik pech :D :p

Jep das 2pack ^^.
Ik begrijp het wel dat je dat vindt, maar 10 vind ik toch echt weinig. Dat begrijp je wel zeker ^^.
Ik had graag 15 excl ofzo gehad voor die bundle, wat eigl niets is in mijn ogen ^^

FoO

Legacy Member
Huuskie zei:
Far cry + Brutal legend voor de twee?

Dat vind ik wel wat veel, aangezien het platinums zijn. Anders had ik akkoord geweest.

Far Cry + een van deze?

- Saints Row
- Sega rally
- Shrek de derde
- Sega superstars tennis (sonic)
- Fifa 09
- Bioshock 1 (deel van Bioshock/Oblivion pack waarbij Obl mankeert)
- Xbox Live Arcade Pack
- Bee Movie (Promo)
- Alone In The Dark (Franse cover)

Huuskie

Legacy Member
Sorry maar ik zou het echt niet weten anders. Moest er anders nog iets binnenkomen. We kunnen RE1 al ruilen tegen far cry

FoO

Legacy Member
Huuskie zei:
Sorry maar ik zou het echt niet weten anders. Moest er anders nog iets binnenkomen. We kunnen RE1 al ruilen tegen far cry

Heb je niet nog iets anders? Want voor RE1 alleen vind ik het niet de moeite, dan zoek ik liever de non-platinum versies.

FoO

Legacy Member
el slettos zei:
wanneer sluit je af voor mijn bod? Thx ;)

2 dagen na je bod, dus overmorgen ^^
Indien het echt dringend is wil ik het nu afsluiten voor 18 incl ook ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan