Archief - TK/TR 10 Games Update

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Hey,

hierbij doe ik volgende games weg:
ze zijn te koop of te ruil

- CSI: Deadly Intent (verkocht aan Sportingboy)
- Megamind (verkocht aan DevilLICIOUS)
- Duke Nukem Forever
- Harry Potter and The Half-Blood Prince (verkocht aan DevilLICIOUS)
- SBK 08
- SBK 09
- Battlefield Bad Company (verkocht aan warp_steve_84)
- Lego Batman
- Race Driver GRID (bod van in de vriendenkring)
- Brothers in Arms: Hell's Highway
- Rockstar Table Tennis

Doe gerust een bod of een voorstel!

(games worden ook aangeboden in de vriendenkring)


mvg,
Glenn

Update: SBK 08 nu ook te koop

TearsfLuna

Legacy Member
CSI vs Operation Flashpoint Dragon Rising of Forza 3(sealed)

ralleke

Legacy Member
CSI: Deadly Intent ruilen tegen the bourne conspiracy (PAL UK denk ik) ?
of wat is de richtprijs hiervoor?

grtz

K0RNMA5T3S

Legacy Member
@TearsfLuna: zal eens nadenken over OFDR, Forza heb ik al. heb je eventueel nog andere voorstellen om te ruilen?
@ralleke: heb the bourne conspircy al, eventueel iets anders te ruil? doe gerust eens een bod

ralleke

Legacy Member
Ik heb deze nog liggen: (sommige zijn wel uk-versie)
Virtua Tennis 3
Need for speed undercover (zonder boekje, geen promo)
Spiderman: Shattered Dimensions
NHL 2K7
Test Drive unlimited
The club

K0RNMA5T3S

Legacy Member
@ralleke: ik heb de meeste games al, en niet direct geïnteresseerd in de andere.

Huuskie

Legacy Member
Hieruit iets tegen Duke Nukem?

- Brothers in arms Hells higway
- PGR 3 (classic)
- Rainbow six vegas 1 (classic)
- Just cause 2
- Dead or alive 4

K0RNMA5T3S

Legacy Member
@jiggyland: sorry, maar niet direct in iets geinteresseerd.
@Huusky: die heb ik hier allemaal al
@warp_steve_84: doe maar een keer een bod

Games die ik zoek:
Skyrim
WRC 2
F1 2011
Portal 2
Spyro dawn of the dragon
Brave A warriors Tale, ...

andere games mogen natuurlijk ook altijd worden voorgesteld ;)

xboxfreak1986

Legacy Member
Duke nuken tegen hieruit iets?


Gears of war3
gears 1
Cod black ops
The bourne conspiracy
Need for speed hot pursuit
need for speed shift 1
eterial sonata
Soul kaliber IV
crysis 2
far cry 2 (collectors box)
assasin's creed 1
turning point fall of liberty
final fantasy xiii (singele player versie 3 disc)
Final fantasy Xi Online (ongeopend met 1maand gratis proefperiode)

K0RNMA5T3S

Legacy Member
xboxfreak1986 zei:
Duke nuken tegen hieruit iets?


Gears of war3
gears 1
Cod black ops
The bourne conspiracy
Need for speed hot pursuit
need for speed shift 1
eterial sonata
Soul kaliber IV
crysis 2
far cry 2 (collectors box)
assasin's creed 1
turning point fall of liberty
final fantasy xiii (singele player versie 3 disc)
Final fantasy Xi Online (ongeopend met 1maand gratis proefperiode)

ik ben wel geïnteresseerd in Gears of war 3

TwinDadddy

Legacy Member
Megamind en Harry Potter and The Half-Blood Prince: 15 incl

TwinDadddy

Legacy Member
17 incl dan? Anders interesse in ruil met Transformers: WFC?

K0RNMA5T3S

Legacy Member
@xboxfreak1986: ja ik ben wel bereid in een opleg van 10€ bovenop Duke.
@DevilLICIOUS: 17incl is goed. deal (bedankt voor het aanbod van T:WFC, maar ik moet de eerste transformers nog eens spelen)

xboxfreak1986

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
@xboxfreak1986: ja ik ben wel bereid in een opleg van 10€ bovenop Duke.
@DevilLICIOUS: 17incl is goed. deal (bedankt voor het aanbod van T:WFC, maar ik moet de eerste transformers nog eens spelen)

pm voor afhandeling
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan