Archief - [TK]Opruim - Games toegevoegd.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cleanex

Legacy Member
heb je prijs in gedachten voor

darksiders
battlefield 3
viva pinata/forza 2

apart en samen?

TheProject

Legacy Member
Beste prijs voor dantes inferno
en guitar hero 5, apart of samen

Depresjon

Legacy Member
Cleanex zei:
heb je prijs in gedachten voor

darksiders
battlefield 3
viva pinata/forza 2

apart en samen?

darksiders 10 excl
battlefield 3 18 excl
viva pinata/forza 2 5 excl

Totaal 30 excl

TheProject zei:
Beste prijs voor dantes inferno
en guitar hero 5, apart of samen

Dantes inferno 9 excl
Guitar hero met of zonder gitaar? Doe een bod zou ik zeggen,heb hier geen richtprijs voor

[DZM]Gorak

Legacy Member
Assassin's creed Brotherhood Codex Edition
Code's al gebruikt?
Richtprijs?

Depresjon

Legacy Member
[DZM]Gorak;16378751 zei:
Assassin's creed Brotherhood Codex Edition
Code's al gebruikt?
Richtprijs?

Codes gebruikt.De rest allemaal in perfecte staat.
Meeneem : 20 excl

Depresjon

Legacy Member
kevindb zei:
Assassins creed en splinter cell 48 incl

Exclusief en tis nen deal.
Tenzij je ze zaterdagvoormiddag ophaalt in mechelen.Dan is het ook een deal.

kevindb

Legacy Member
Ik ben helaas aan het werken dan... Meer als 20excl wil ik niet geven per stuk... 48,40 incl dus :p

48plus die 8,40 vind ik echt teveel...

TheProject

Legacy Member
Dantes Inferno + Guitar 5 + gitaar,
wat is je beste prijs? En verzending via Kiala.

Mvg

Depresjon

Legacy Member
kevindb zei:
Ik ben helaas aan het werken dan... Meer als 20excl wil ik niet geven per stuk... 48,40 incl dus :p

48plus die 8,40 vind ik echt teveel...

50 en tis goed.
Verzending + die doos die ik moet aanschaffen bij de post komt t op 10,40 voor de verzending.

TheProject zei:
Dantes Inferno + Guitar 5 + gitaar,
wat is je beste prijs? En verzending via Kiala.

Mvg

40 inc?

kevindb

Legacy Member
Je kan toch gewoon een doos nemen, gratis, in de winkel ofzo :) wat opvullen klaar is Kees... Vind het nogal vreemd om de vrienden van de post te steunen op die manier...

Sorry ik ga niet hoger dan 48 voor de 2 inclusief. Of 24incl voor splinter cell alleen

Depresjon

Legacy Member
TheProject zei:
30incl morgen op uw rekening

Vind ik te weinig.
Ga ze hier niet gratis weggeven e.

kevindb zei:
Je kan toch gewoon een doos nemen, gratis, in de winkel ofzo :) wat opvullen klaar is Kees... Vind het nogal vreemd om de vrienden van de post te steunen op die manier...

Sorry ik ga niet hoger dan 48 voor de 2 inclusief. Of 24incl voor splinter cell alleen

Stuur maar een pm met u gegevens.
48 it is then.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan