Archief - [TK] xbox360 console

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

360masterchief

Legacy Member
Ik verkoop mijn console omdat ik er 2 heb. Ik heb er 3 maanden terug 1 gekocht om bij mij moeder te zetten. Nu gebruik ik hem niet echt meer. Dus verkoop ik hem maar met het volgende inbegrepen.

-stroom kabel
-video kabel (kan je aansluiten op HD tv)
-HDMI kabel
-2 controllers (1 met kabel en 1 zonder)
-headset
-1 maand xbox live (niet een kaart maar per HDD kan je 3 accounts aan maken met elks 1 maand xbox live en heb nog 1 maand over)
-HDD van 20 gig
-intern geheugen van 512 MB
-9 games (halo ODST,dante's infurno,assassins creed II, call of duty modern warfare 2,kongfu panda, lego indiana jones,pure,lego badman, banjoo and kazooie nuts and bolts)
-WIFI adaptor

enkele foto's:
1001006m.jpg

1001007b.jpg

1001009y.jpg


Ik vraag een minimum prijs van 150 euro :niceone:

FVico

Legacy Member
Oke ;p Toch een free upje xd

btw je hebt 2x pure in je lijst gezet van games

360masterchief

Legacy Member
ik heb orginele doos en handleiding maar doos is een beetje naar de kloten voor foto's kan ik straks pas geven want men xbox staat bij men stiefvader waar ik straks pas ben. Mag ik vragen waarom er wel of niet een jasper-chip inzit?

T0mMe

Legacy Member
Waarom? Die Jasper-revisie heeft allerlei verbeteringen tov z'n voorgangers (stabieler, koeler, enz).

Welke van de 2 verkoopt ge?

360masterchief

Legacy Member
T0mMe zei:
Waarom? Die Jasper-revisie heeft allerlei verbeteringen tov z'n voorgangers (stabieler, koeler, enz).

Welke van de 2 verkoopt ge?

Kan morge rond 6 uur heb ik alle info en foto's enzo

360masterchief

Legacy Member
T0mMe zei:
Waarom? Die Jasper-revisie heeft allerlei verbeteringen tov z'n voorgangers (stabieler, koeler, enz).

Welke van de 2 verkoopt ge?

Ja, het is de jasper-revisie,tus ne benq drive
hier zijn enkele foto's

1001006m.jpg

1001007b.jpg

1001009y.jpg

T0mMe

Legacy Member
Thanks. :) Hebt de ge de kleur van het draadje ook gechecked? Anders is het waarschijnlijk wel een Lite-On..

360masterchief

Legacy Member
ja hij is lite-on (heeft geel draadje) is dit een probleem?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan