Archief - TK: Xbox 360+Games+Accessoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wrench08

Legacy Member
Een Xbox 360 Console met harde schijf van 20 Gb.
Aangeschaft in 2006, maar in juli 2009 een nieuwe ontvangen van Microsoft wegens RROD(geen HDMI). Aankoopbewijs aanwezig.

Alle handleidingen zijn aanwezig, net als de originele doos.
Het pakket bevat:
-2 witte draadloze controllers
-headset(nooit gebruikt)
-Ethernet-kabel + Component HD AV kabel
-Play and charge kit
-Media-afstandsbediening
-Microsoft Wireless Racing Wheel(uitstekende staat)
+ Games:
Forza Motorsport 2 & 3
Project Gotham Racing 3 & 4(geen doosje)
GTA 4
007:Quantum of solace
The Godfather
Top Spin 2
Table Tennis
Test Drive Unlimited

Games zijn in uitstekende staat, met doosje en handleiding.

Wordt verkocht wegens aankoop PS3.
Ik verkies dit als een heel pakketje te verkopen maar eventueel appart kan ook. Afhaling te Linter of levering in de regio, games kunnen opgestuurd worden.(Console en stuur worden niet verzonden)

Minimumprijs:€ 130
Meeneemprijs:€ 150

Foto's:http://www.2dehands.be/computer-gam.../xbox-360-console-games-extra-s-75281092.html

VERKOCHT!!!!!!!!

T0mMe

Legacy Member
Richtprijs voor de Xbox apart? Wat is de staat van het toestel zelf?

Welke DVD-drive zit erin? Meer info: link

DarkKhen

Legacy Member
Lol achter de DVD speler vragen is zo 2009. Vraag liever wanneer ie nog op Live is geweest.

Dus bij deze, wanneer is de Xbox nog op Xbox Live ingelogged geweest?

wrench08

Legacy Member
T0mMe zei:
Richtprijs voor de Xbox apart? Wat is de staat van het toestel zelf?

Welke DVD-drive zit erin? Meer info: link

Alvast bedankt voor de link, de DVD-drive is deze:BENQ VAD6038 DVD drive.
Voor een richtprijs van console zelf dacht ik aan € 75 met 2 controllers, play and charge kit, afstandsbediening en headset(voor enkel console een € 55 ongeveer) . De console bevindt zich in zeer goede staat.

Mvg

Terror Factor

Legacy Member
Bod van 15 euro op een wireless controller, of 20 euro op een wireless controller+play&charge. 'k zou da vandaag nog willen komen ophalen, straks komt een kameraad af en ik heb nog geen 2de controller doorda die kerel uit een andere topic al meer dan een week niks van zich laat horen -_-

wrench08

Legacy Member
DarkKhen zei:
Lol achter de DVD speler vragen is zo 2009. Vraag liever wanneer ie nog op Live is geweest.

Dus bij deze, wanneer is de Xbox nog op Xbox Live ingelogged geweest?

Begin juni ben ik nog op Xbox Live ben geweest om carpack Forza te downloaden.

De Xbox is ook niet geflashed en nooit open geweest.

mvg

wrench08

Legacy Member
Terror Factor zei:
Bod van 15 euro op een wireless controller, of 20 euro op een wireless controller+play&charge. 'k zou da vandaag nog willen komen ophalen, straks komt een kameraad af en ik heb nog geen 2de controller doorda die kerel uit een andere topic al meer dan een week niks van zich laat horen -_-

PM gestuurd!

T0mMe

Legacy Member
wrench08 zei:
Alvast bedankt voor de link, de DVD-drive is deze:BENQ VAD6038 DVD drive.
Voor een richtprijs van console zelf dacht ik aan € 75 met 2 controllers, play and charge kit, afstandsbediening en headset(voor enkel console een € 55 ongeveer) . De console bevindt zich in zeer goede staat.

Mvg
Dus als ik het goed begrijp is het een Xbox 360 Pro 20GB met Jasper chip en zonder HDMI-aansluiting? Zeker dat het een Jasper is (link)? Want blijkbaar hebben alle Jaspers HDMI..

Fotokes?

wrench08

Legacy Member
T0mMe zei:
Dus als ik het goed begrijp is het een Xbox 360 Pro 20GB met Jasper chip en zonder HDMI-aansluiting? Zeker dat het een Jasper is (link)? Want blijkbaar hebben alle Jaspers HDMI..

Fotokes?

Door 2X maal RROD gehad te hebben, heeft Microsoft me vorig jaar(juli 2009) een nieuwe console opgestuurd . Het is zeker en vast zonder HDMI-aansluiting, op de achterkant staat 12v-16,5A;5V-1A(dat is wss geen Jasper dan??). Sorry voor de foute informatie(aangepast in de beginpost & prijs verlaagd).

mvg

T0mMe

Legacy Member
Lijkt mij een Xenon te zijn dan, misschien zelfs een refurbished model. Als ik er een koopje aan kan doen heb ik wel interesse, maar ben eerder op zoek naar een betrouwbaar exemplaar dat nog járen mee kan..

Nieuwe richtprijs console + accessoires (minus het wiel en wat TF gekocht heeft dan)?

wrench08

Legacy Member
T0mMe zei:
Lijkt mij een Xenon te zijn dan, misschien zelfs een refurbished model. Als ik er een koopje aan kan doen heb ik wel interesse, maar ben eerder op zoek naar een betrouwbaar exemplaar dat nog járen mee kan..

Nieuwe richtprijs console + accessoires (minus het wiel en wat TF gekocht heeft dan)?

Richtprijs € 40 à € 45.(Inhoud: de console, 1 controller, play and charge kit en media-afstandsbediening).

mvg

lord of me

Legacy Member
wrench08 zei:
Richtprijs € 40 à € 45.(Inhoud: de console, 1 controller, play and charge kit en media-afstandsbediening).

mvg

Verkoop je ook enkel Xbox + voeding? Heb kabel+controller+hdd liggen.

En is levering in rotselaar mogelijk? Zou er zelf om komen maar veel brandstofverbruik + geen airco en ventilators die warme ipv koude lucht binnen blazen maken dat niet echt tof :)

wrench08

Legacy Member
@ Babs & lord of me

Een mogelijke koper komt deze avond langs, deze krijgt voorrang omdat hij van plan is het hele pakket te kopen. Moest de koop alsnog niet doorgaan, ben ik wel bereid om op jullie voorstel in te gaan.

mvg

Terror Factor

Legacy Member
@geinteresseerde stuur: da stuur is trouwens in perfecte staat, 'k heb gisteren lang getwijfeld of ik het ook niet zou meepakken (ma 'k speel zelden tot nooit racegames, dus het zou hier waarschijnlijk alleen maar stof pakken:p).

Free up, en succes nog me de verkoop:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan