Archief - TK: Xbox 360 Elite met Forza 3 en Dirt 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Daggie

Legacy Member
Te koop:
- 1x XBox 360 Elite (incl. kasticket uit 2009)
- 1x HD 120GB (orig. in de Xbox)
- 2x controller (1x zwart, 1x wit)
- 1x oplader controller
- 1x AV Kabel
- 1x Ethernet kabel
- 1x Headset
- 1x Forza Motorsport 3 bundle copy
- 1x Dirt 2

Alles is minstens in uitstekende staat. Alle boekjes zijn er bij.

Prijs: 200 Eur

Het pakket kan ook verkocht worden met slechts 1 controller (= de zwarte), zonder de oplader. Prijs is dan 180 Eur. (De controller wordt niet apart verkocht, voor de console weg is)

Pakket wordt niet verzonden, maar kan eventueel gebracht worden (tegen betaling (benzine), afhankelijk van de woonplaats)

Daggie

Legacy Member
Prijsverlaging:
180 Eur alles
160 Eur met 1 controller, zonder oplader

Daggie

Legacy Member
De HD steekt in de Elite he. Is helemaal OEM.

Met alle kabels, zonder games/adapter, met 1 controller = 150 Eur.

Daggie

Legacy Member
Je mag altijd een bod doen .. heel veel interesse is er precies niet.

Xenon_99

Legacy Member
nja kan iets van een 80 euro bieden maar moet dan eerst zien dat ik mijne x360 verkocht krijg (:

-[OwA.Free]-

Legacy Member
Welke chipset en dvd-drive heeft deze?
Indien Jasper chipset en LiteOn of BenQ dvd-drive --> 140e afgehaald

gr@vedigger

Legacy Member
Hoe oud is de console juist?
Zijn de controllers beide draadloos?
Kom je ooit in Leuven?

Daggie

Legacy Member
Waar vind ik het soort chipset en de dvd drive?

Xbox is midden 2009 gekocht.
Ik kan hem in leuven leveren voor een klein benzineprijsje.
Beide controllers zijn draadloos.

-[OwA.Free]-

Legacy Member
Als de xbox van midden 2009 is heeft deze de Jasper chipset.

Voor de dvd-drive:
xbox360drdcgv7.jpg


Bod van 140e afgehaald blijft, je ziet maar wat je voorkeur geniet.

Grtz

Daggie

Legacy Member
Ik zal zondag controleren. Tot dan zit ik in het buitenland.

Op wat bieden jullie juist? Volledig pakket met controller en games of enkel console met 1 controller? 2? Kwestie van te kunnen vergelijken.

gr@vedigger

Legacy Member
Mijn bod was ook op het hele pakket

Zal er dan 155 van maken. 15 euro zal je wel niet oprijden

Daggie

Legacy Member
Dan geef ik de voorkeur aan gravedigger. Ik wacht nog tot morgenavond 22u en dan sluit.ik af.

gr@vedigger

Legacy Member
IK zal voor mijn bod dan ook de games eruit laten vallen.
Daar kan dan misschien nog iets apart voor geregeld worden ofzo? (Kwestie van het vergelijken van de boden makkelijker te houden)

Dus, als t voor de TS in orde is om te verkopen zonder games: 155 euro op pakket zonder games

Daggie

Legacy Member
Ok voor mij.

Beste bod so far: 155 eur geleverd in leuven, zonder games.

Ik sluit af om 20u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan