Chaser1
Legacy Member
Ik verkoop deze xbox360 Arcade console (HDMI-256MB intern).
In perfecte staat, aangekocht bij Game Mania St.-Niklaas in 2010.
12V-12,1A;5V-1A
NOG NIET GEREGISTREERD.
+Fifa '10 (PAL)
+SC Conviction (Bundle version->staat op cover en schijf)
+1x Play 'n Charge kit
Min.: 120€/EXCL.
Meeneem: 140€/EXCL.
Af te halen in Lokeren/Denderleeuw/Maldegem
Grtz
In perfecte staat, aangekocht bij Game Mania St.-Niklaas in 2010.
12V-12,1A;5V-1A
NOG NIET GEREGISTREERD.
+Fifa '10 (PAL)
+SC Conviction (Bundle version->staat op cover en schijf)
+1x Play 'n Charge kit
Min.: 120€/EXCL.
Meeneem: 140€/EXCL.
Af te halen in Lokeren/Denderleeuw/Maldegem
Grtz

