Koen Rottiers
Legacy Member
Deze Xbox 360 heb ik ooit eens te ruil gekregen voor een iPod Touch. Maar nooit echt op gespeeld en ik eigenlijk meer een pc gamer ben,
mag deze de deur uit.
Dit is een Xbox 360 Arcade versie uit 2008 met:
- Scart-kabel
- Component kabel
- VGA kabel
- Headset
- Zwarte controller
- 120GB Harde schijf.
Ik zou er toch graag een 70 euro voor gekregen hebben.
Bieden mag altijd.
Ophalen kan in de buurt van wichelen of brengen met een meerprijs.
mag deze de deur uit.
Dit is een Xbox 360 Arcade versie uit 2008 met:
- Scart-kabel
- Component kabel
- VGA kabel
- Headset
- Zwarte controller
- 120GB Harde schijf.
Ik zou er toch graag een 70 euro voor gekregen hebben.
Bieden mag altijd.
Ophalen kan in de buurt van wichelen of brengen met een meerprijs.



