bouillonneke
Legacy Member
ik verkoop mijn xbox 360
zonder kabels, geen controller
hij staat hier gewoon maar omdat ik nog een tweede console heb
er zit ook nog een HDD bij van 20 gig.
ik heb totaal geen idee wat ik er voor kan vragen dus da maar gerust een bod
eventueel kan ik er nog een controller bijdoen maar dan moet het wel een redelijk bod zijn
ALLE BODEN MOETEN EXCLUSIEF ZIJN!
zonder kabels, geen controller
hij staat hier gewoon maar omdat ik nog een tweede console heb
er zit ook nog een HDD bij van 20 gig.
ik heb totaal geen idee wat ik er voor kan vragen dus da maar gerust een bod
eventueel kan ik er nog een controller bijdoen maar dan moet het wel een redelijk bod zijn
ALLE BODEN MOETEN EXCLUSIEF ZIJN!