Big Boss
Legacy Member
Ik heb een 3 maanden geleden een wireless adapter N gekocht(zo één als op de foto, met 2 antennes voor extra ontvangst). Heb het bijna niet gebruikt, daar ik niet meer veel gegamed heb de laatste tijd. Nu ja, daar verkoop ik het niet voor, maar ik ga de nieuwe xbox slim kopen. En aangezien alles daar in zit, ben ik met deze adapter niets meer. Terwijl die splinternieuw is.
Dus verkoop ik hem, heb er 80 euro voor betaald in de game mania in Houthalen. Zou er toch graag 50 euro voor krijgen, aangezien hij bijna ongebruikt is.
mvg,
Big Boss
