Archief - TK & TR 20 gig console & lange lijst games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WASP

Legacy Member
Te koop:

Na aankoop van een PS3 heb ik besloten dat mijn Xbox360 20 Gig de deur uit moet. De console is een vervangingsexemplaar dat ik heb ontvangen nadat mijn originele Xbox de geest gaf (RROD).
De nieuwe console is sinds november in mijn bezit, in perfecte staat (vervangingsexemplaar). Maar geen garantiebewijs van.

Toebehoren:
2 controllers (1met een play and charge kit)
Documentatie orginele Xbox
Alle kabels en toebehoren om aan te sluiten op TV
Harde schijf 20 gig met games ‘Ballad of Gay Tony’ en ‘The Lost and Damned’

Verkoop/ruilmodaliteiten:
Mijn voorkeur is natuurlijk om alles in 1 keer te verkopen, over de prijs kan dan onderhandeld worden. Een bod op het totaalpakket zal dus voorrang krijgen.
Richtprijs totaalpakket (console + toebehoren + alle opgelijste games) = 425€
Enkel afgehaald in Leuven of Brussel! Geen verzending

Games kunnen in geval van afwezigheid van een bod op het totaalpakket apart verkocht worden. De prijzen hieronder zijn steeds EXCLUSIEF verzending. Hiervoor wordt 2€ aangerekend.
Games kunnen ook persoonlijk worden afgehaald. Dit kan zowel in Leuven als in Brussel. Cash te betalen bij overhandiging.

Games kunnen ook geruild worden tegen PS3 games! Hiervoor ben ik op zoek naar Fifa 2010, Metal Gear Solid 4, Uncharted, Motorstorm 1, Little Big Planet. Andere suggesties welkom

Games:
Street Fighter IV min 30 € (excl. verzending)

Call of Duty: Modern Warfare II min 35€ (excl. verzending)

Call of Duty 4: Modern Warfare 23 € (excl. verzending)

Assassin’s creed 20 € (excl. verzending)

Assassin’s creed II min 35 € (excl. verzending)

Prince of Persia min 20 € (excl. verzending)

Fifa 2010 min 40 € (excl. verzending)

GTA IV 30 € (excl. verzending) zonder harde schijf content
(+the Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony als downloadbare content op hard drive, bij aankoop van Console + GTA IV deze twee games er gratis bij!!)

Forza II Motorsport + Viva Pinata promobundel
10 € (excl. verzending)

Hitman Blood Money (duitstalige versie)
5€ (excl. verzending)

Skate 12 € (excl. verzending)

Skate II 25 € (excl. verzending)

Topspin 3 (beschadigd doosje, CD ok)
10 € (excl. verzending)

Blazing Angles squadrons of WWII (Duitstalige versie)
10 € (excl. verzending)

PES 2008 10 € (excl. verzending)


Alle boden worden in overweging genomen. Onrealistische vragen of bedragen worden genegeerd.
Ik behoud mij het recht om elke transactie op elk moment af te blazen zolang er geen betaling is gebeurd.

HAPPY BIDDING!

CurrY

Legacy Member
Sommige van u prijzen zijn een beetje optimistisch lijkt mij.

GodLikeBE

Legacy Member
amai nog nie... 30 excl voor Street Fighter 4. Kpeis dade naart zothuis moet gaan om daar ne koper te vinden.

WASP

Legacy Member
up 2

Alle boden worden in overweging genomen. Alles moet zo snel mogelijk de deur uit. Pakketjes krijgen voorrang.

WASP

Legacy Member
90 € afgehaald

95 € met twee controllers

100€ met game naar keuze afgehaald

(kan ergens afspreken, liefst in Brussel of Leuven)

WASP

Legacy Member
Console + HD + 2 wireless controllers + play and charge = 90 € afgehaald in leuven of brussel

Twinkless

Legacy Member
Ruilen voor 10 ds spellen als jij opstuurt?
met eventuele bijbetaling

WASP

Legacy Member
Ik heb geen Nintendo DS dus met games daarvoor kan ik jammer genoeg niets doen.
Ruilen voor PS3 games is wel een optie en ik doe geen verzending van de console (te groot, te zwaar, te duur, kans op brokken tijdens verzending....)

Twinkless

Legacy Member
Wasp ik vergoede de verzendkosten en Doe dan AAntekening verzending zijn ze altijd heel Rustig mee.
Ik Doe toch een bod :
10 ds spellen +30euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan