Archief - TK: Nieuwe Xbox 360 Slim 250Gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CPCT

Legacy Member
N.a.v. het prijsschatting topic nu in de verkoop.
Deze Xbox 360 heb ik gewonnen met een contest. Ik game echter liever op PC dus ik had deze graag van de hand gedaan.
Het gaat dus om de nieuwe, zwarte Xbox 360 slim met 250GB harde schijf, in ongeopende verpakking.

Ophalen kan in Leuven en Tielt (WVL). Verzenden en langsbrengen is evt mogelijk.

Minimumprijs is 200 euro.

Gunnie 13

Legacy Member
Passeer je soms in het Antwerpse? Indien ja, dan bied ik alvast 200€

ThatsPrettyDope

Legacy Member
210 incl (verzending met rembours)

edit: garantiebewijs erbij uiteraard.

KilloFoxTrot

Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:
210 incl (verzending met rembours)

edit: garantiebewijs erbij uiteraard.

Er heeft al iemand 200euro geboden, en hij heeft geen garantie bewijs omdat het een gewonnen toestel is.

fredenevy

Legacy Member
KilloFoxTrot zei:
Er heeft al iemand 200euro geboden, en hij heeft geen garantie bewijs omdat het een gewonnen toestel is.

bod van 200 euro lijkt me niet echt definitief... hij biedt 200 euro mocht de TS in Aalst passeren...

CPCT

Legacy Member
Het aankoopbewijs is normaal gezien geen probleem. De organisatie heeft mij een kopie beloofd.

Monkytiger zei:

Aalst is ook moeilijk. Laat ik 'langsbrengen' bijstellen tot 'rondom Leuven en Tielt of afspraak in stations van Gent en Leuven' :)

Opsturen kan. Met rembours kost dat (volgens depost.be) €14.20, zonder €7.70.

Daimakaimura zei:
kwil wel 200 bieden
Is dat ophalen/verzenden...?

ThatsPrettyDope

Legacy Member
200 excl dan met aangetekende verzekerde verzending. (7.70)

CPCT

Legacy Member
Ok, dan heb ik 3 mensen die 200 euro bieden (waaronder 1 iemand die eerst was via mail). Morgen of ten laatste overmorgen sluit ik af.

Sportinggboy

Legacy Member
CPCT zei:
Ok, dan heb ik 3 mensen die 200 euro bieden (waaronder 1 iemand die eerst was via mail). Morgen of ten laatste overmorgen sluit ik af.

dan is de eerste die in de thread bied prioriteit. Biedingen via mail / pm tellen niet ;)

Duc1n0

Legacy Member
Ja en wie staat er op kop met €200? Ik bied €200 in Leuven afgehandeld wat zelf je voorkeur geniet.. Akkoord ik ben pas tweede maar het eerste bod houdt verzending en wat onnodige last bezorgt..

Daimakaimura

Legacy Member
je bent niet tweede :p ik kom nog voor u en ben vierd
en kwil hem ook komen afhalen

Animal-

Legacy Member
Newsflash, mensen kunnen ook hoger bieden dan €200.
Meerdere boden van €200? Bied hoger ;)

CPCT

Legacy Member
Ik veronderstel dat er geen bod meer zal bijkomen. Dus bij deze is karelvanheel de winnaar.
Kan je even contact opnemen? Dan handelen we het verder af.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan