Deze Xbox 360 heb ik gewonnen met een contest. Ik game echter liever op PC dus ik had deze graag van de hand gedaan.
Het gaat dus om de nieuwe, zwarte Xbox 360 slim met 250GB harde schijf, in ongeopende verpakking.
Hoeveel moet/kan ik hiervoor vragen?