Archief - TK Meerdere XBOX 360 Games + Hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

microlink

Legacy Member
Heb hier enkele Xbox 360 Games en Hardware te koop:

15€ per GAME
10€ voor brother in arms
30€ voor Forza 3 (Nieuw, nooit gespeeld)

GAMES :woohoo::

- The Godfather 2
- Gears of War 2 VERKOCHT
- Farcry 2
- PGR 4
- Brothers in Arms Hell's Highway
- Left 4 Dead
- Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda VERKOCHT
- Resident Evil 5 VERKOCHT
- Bionic Commando
- Mirror's Edge
- Call of Juarez 2 : Bound in Blood
- Fable 2
- Overlord 2
- Forza Motorsport 3 NIEUW nooit gespeeld
- Battlefield Bad Company 2 VERKOCHT

ALLE GAMES IN UITSTEKENDE STAAT, ALLE BOEKJES AANWEZIG EN GEEN KRASSEN

HARDWARE :woohoo::

- Wireless Steering Wheel van Microsoft
Samen met een HANSSYSTEM
Dit kan enkel afgehaald worden.

HET STUUR EN HET HANSSYSTEM IS IN UITSTEKEND WERKENDE STAAT

Doe een bod (:crazy: Geen dwaze biedingen aub :crazy:)

Verzending in een gewone enveloppe = 1,50€
Verzending in een bubblefoam enveloppe = 2€

Ik zie af van verkoop indien de biedingen niet volstaan...

alasno

Legacy Member
Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda

€ 15 incl. (foam enveloppe)

microlink

Legacy Member
Indien gewenst kan ik wel wat foto's doorsturen van het hanssystem met het xbox stuur.
PM me en ik zend ze door !!!

Kreative88

Legacy Member
microlink zei:
vanavond sluit ik af voor dit spel, dan zend ik je een PM

Ok, perfect :)

Ik was ook nog aan het denken 50euro inclusief voor Bad Company 2 + Forza 3. Indien je het niet ziet zitten hou ik het bij 30 voor Bad Company 2.

microlink

Legacy Member
Kreative88 zei:
Ok, perfect :)

Ik was ook nog aan het denken 50euro inclusief voor Bad Company 2 + Forza 3. Indien je het niet ziet zitten hou ik het bij 30 voor Bad Company 2.

Is wel Excl. é dien bad company 2 ;-) en samen zie ik dit inderdaag niet echt zitten...

Kreative88

Legacy Member
Ok, dan hou ik het bij 30euro Bad Company 2 exclusief verzending :). Als je afsluit stuur me dan vanavond nog je rekeninggevens door, dan schrijf ik het meteen over.

microlink

Legacy Member
bad company 2
gears of war 2
resident evil 5
kung fu panda en indiana jones

zijn dus verkocht en de personen kregen een PM.

Gameraap

Legacy Member
overlord 2 + bionic commando + foam verzending => ik verhoog mijn bod naar 22 inc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan