Archief - [TK] massas games + hardware!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XmLs

Legacy Member
Hello,

ik heb hier massas games te koop en wat hardware; reden verkoop: ik ben overgeschakelt naar ps3 en doe alles van xbox weg.

--------------------------------------------------------------------------

Het gaat om volgende games:

Guitar hero aerosmith + de aerosmith gitaar controller €37,5

Guitar hero III: Legends of Rock €10 Verkocht aan sayan

Saints Row 2: collectors edition (met usb stick, graphic boekje, etc) €20

Call of Duty: World at war €12,5 verkocht aan crazyjoker

Forza 2 €10

Race Driver GRID €10

Splinter Cell: Double Agent €8

Bioshock (de "steel-case") €12,5

Viva Pinãta €7,5

Midnight Club Los Angeles €12,5

Halo 3 €12,5

Call of Juarez €8

Fallout 3 €12,5

Battlefield 2: Modern Combat €5 Verkocht aan SpeedySpeedsUp

Perfect Dark Zero €5

GTA IV €12,5

Red Alert 3 €12,5

S.K.A.T.E. €8


-> Overschot mag samen voor 145€ excl weg!!!

[/COLOR]
En om volgende hardware:

2x wireless XBOX360 Controllers met elk een "rechargeable battery pack" (=Oplaadbare batterij + usb kabel voor rechtstreekse aansluiting) €60

2x witte xbox 360 console met RROD; allebei ZONDER hd en eentje met alle kabels erbij (voeding dus ook), andere is dus zonder. €60

+ componentkabel die past op xbox360/ps3/wii €5 Verkocht aan SpeedySpeedsUp


-> Startprijs alle hardware samen: €100 excl
-> Meeneemprijs alle hardware samen: €115 excl

--------------------------------------------------------------------------
Startprijs alles samen: €255 excl
Meeneemprijs alles samen: €300 excl


Alles in groen is de prijs die ik ervoor wil, kan bespreekbaar zijn als je meer dan één iets koopt!

Mijn voorkeur gaat naar ofwel ALLES IN 1 MAAL TE VERKOPEN, of ALLE GAMES IN 1 PAKKET en ALLE HARDWARE IN 1 PAKKET en indien dat niet lukt overweeg apart te verkopen maar alle paketjes hebben voorkeur.

-> Have fun; alle voorstellen zijn welkom; ik behoud me aan m'n rechten!

*Afhaling krijgt voorkeur op verzenden.
*Verzending is excl.
*Leveren kan mits kilometervergoeding.
*Meer kopen = voorrang.

Arie Moens

Legacy Member
Hoeveel voor

Guitar hero aerosmith + de aerosmith gitaar controller

Guitar hero III: Legends of Rock

?

Zowel prijs tesamen als apart aub.

XmLs

Legacy Member
45€ voor paketje en tis van u.

Guitar hero aerosmith + bijhorende gitaar gaat liefst samen = €37,5 excl (10€ game, 27,5€ controller)

Guitar hero III = €10 excl

mijn voorkeur gaat naar paket uiteraard

cheers

Graverobber

Legacy Member
Intresse in PS3 games? heb hier nog Uncharted 2, Army of 2 the 40th, GTA IV.....

XmLs

Legacy Member
neen sorry, ik verkoop ze enkel en btw ik heb die games al in m'n bezit voor ps3:)
toch bedankt!

XmLs

Legacy Member
20€ excl zonder battery pack en 30€ excl met battery pack:)

lord of me

Legacy Member
2x witte xbox 360 console met RROD; allebei ZONDER hd en eentje met alle kabels erbij, andere is zonder dus.


Is die ene met kabels met voeding? Of verkoop je de voeding eventueel apart?

XmLs

Legacy Member
skate 10euro graag.

Xbox is met voedingkabel, maar liefst alles samen in een pakket. Geef desnoods bod op voeding en ik overweeg het wel als ik niet snel die consoles kwijt kan..

Mvg,
Michiel

ralleke

Legacy Member
PS3 Dualshock 3 controller met usb kabel

in goede staat? richtprijs inclusief verzending aub.

XmLs

Legacy Member
Deze is ondertussen verkocht bij het ps3 gedeelte; sorry had dit moeten aanpassen!
Zal gewoon alles aanpassen met een richtprijs er ook bij...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan