Archief - TK Limited edition Halo 3 Console "mongoose edition" met nieuwe controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Daimakaimura

Legacy Member
De beroemde "Mongoose-edition" in speciale kleurencombo. Ideaal zeldzaam hebbeding voor de verzamelaar.

Xbox is in degelijke staat voorzien van ongebruikte !!!! speciale halo controller compleet met doos kabels en dergelijke


zie foto http://media.teamxbox.com/dailyposts/halo3xbox360.jpg

- komt met ongebruikte halo hoofdtelefoon
- ongebruikte halo 3 controller
- voorzien van HDMI poort

er staan een resem arcade games op geïnstalleerd die door de volgende gebruiker nog steeds kunnen worden afgespeeld kan een lijst doorgeven indien gewenst.

behoud me het recht van iedere verkoop af te zie indien het bod mij niet aanstaat.

en bieden maar =)

Daimakaimura

Legacy Member
Up 2/3

kan nog samen verkocht worden met extra wired controller (nieuw)

Hurtebise

Legacy Member
richtprijs? woonplaats?
garantie? manufacture date?
specifiek type toestel?

Mister Virus Be

Legacy Member
zelfde vraag als hierboven + de lijst van de games erop aub :)

Daimakaimura

Legacy Member
richtprijs : 130€
woonplaats : Dilsen stokkem , limburg
garantie : lopende op mijnen naam denk ik , ingeschreven sinds 2008, dit moet ik eens navragen op xbox hulpdesk
type toestel : kzou ni weten, heeft zowieso ene HDMI poort

lijst van arcade spellen volgt als ik dadelijk terug op ouderlijk huis ben, daar staat die trouwens, is in feite altijd mijn reserve xbox geweest heeft amper 200 uurtjes gebolt denk ik. Alle dozen zijn voorzien, en zoals aangegeven heb ik nooit die groene controller gebruikt zelfde geld voor de koptelefoon.
Laat me weten als je nog intresse hebt dan kan ik dat navragen van die garantie.

Daimakaimura

Legacy Member
ja dat is mogelijk
dan moet ik wel tijd vinden om tot bij u te geraken
maar daar wil ik wel voor omrijden

Daimakaimura

Legacy Member
betreffende arcade games die op de xbox360 staan
Alien homonid
Assault heroes
Assault heroes 2
Banjo kazooie
BC rearmed
Braid
Castlevania
Contra
Geometry wars
Ikaruga
Puzlle fighter
Rez HD
Street fighter II HF
TMNT 1989 arcade
Undertow

met dan nog Hexic HD, Yaris en Aegis wing

Daimakaimura

Legacy Member
kzal straks een foto proberen te uploaden
maar ben momenteel druk bezig met de verhuis (alweer ;p)

maar uw maximum bod was toch 100€?

en ik wou er meer voor krijgen eigenlijk

Kristof

Legacy Member
bod 135€ ECXL als ik die zondag nog kan komen afhalen want mijn verlof is gedaan en heb dus geen tijd meer vanaf maandag

Private Joker

Legacy Member
140 Excl met die extra wired controller

kom je soms in Brussel?

Daimakaimura

Legacy Member
mensen sorry dat ik de topic niet meer zo fel in de gaten hou,
ik zit ook ALWEER midden in een verhuis :p

en donderdag vertrek ik op vakantie tot maandag
allereerst ga ik kristof een bericht sturen daar ik zie dat hij dichtsbij woont en wellicht snel wil afhandelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan