loecasxd
Legacy Member
yo, ik verkoop hier mijn kapotte console.
Toen ik aan het spelen was sprong het scherm groen, wanneer ik hem opnieuw opstartte had ikk geen beeld meer. kheb geen zin om hem te laten maken want er staat geen garantie meer op.
Wordt zonder HDD e controllers verkocht.
Hij is grijs gespoten.
Liefst afhalen te Maldegem.
grtz
Toen ik aan het spelen was sprong het scherm groen, wanneer ik hem opnieuw opstartte had ikk geen beeld meer. kheb geen zin om hem te laten maken want er staat geen garantie meer op.
Wordt zonder HDD e controllers verkocht.
Hij is grijs gespoten.
Liefst afhalen te Maldegem.
grtz
