Archief - [TK] Hoop games (incl RPGs)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennaah

Legacy Member
SEALED games:
- Fight night round 4: min 9 meeneem 15
- Harry potter en de halfbloedprins: min: 9 meeneem: 15

Niet sealed games:
- Eternal Sonata
- Star Ocean: The last hope
- Infinite undiscovery
- Oblivion GOTY
- Dungeon Siege 3 (Uk)

- Viking: Battle For Asgard

- you're in the movies (zonder cam)

- kung fu panda/lego indiana jones

- moto gp 07

COD Black ops: Rezurection (MAP PACK): min: 7 meeneem: 10

Voorkeur om te ruilen:
- Fist of the north star
- Samurai warriors 2: empires
- Recentere games

Gelieve exclusief te bieden. Verzendingskosten zijn 3 euro.
Op alle biedingen is de 15 minuten regel tegen snipebiedingen van toepassing.
De games kunnen verzonden worden (op risico van koper) of afgehaald worden in Antwerpen (stad, tijdens weekends) of leuven (tijdens de week)
Staat ook op 2dehands

Happy bidding

Depresjon

Legacy Member
Min prijs oblivion?

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Kennaah

Legacy Member
Laatste up

Nog geen idee van minimum prijzen dus bied maar en dan zie ik wel

Bamboebahr

Legacy Member
Eens een startbodje doen dan hé, aangezien de rest blijkbaar niet wil :p
8€ incl geboden op Infinite Undiscovery

Bamboebahr

Legacy Member
Kennaah zei:
5 excl is te weinig niet genoteerd.

Shit,srry, had mijn bod aangepast van 11incl omdat ik zag staan "enkel exclusief bieden" :p
ik wou dus 8excl bieden bij deze :)

Kennaah

Legacy Member
ShiryuX zei:
8€ incl. op DS3 (UK versie is 11£ op amazon UK)

5 excl veel te weinig


Bamboebahr zei:
Shit,srry, had mijn bod aangepast van 11incl omdat ik zag staan "enkel exclusief bieden" :p
ik wou dus 8excl bieden bij deze :)

Voorlopig niet genoteerd, ga er is over nadenken.

Kennaah

Legacy Member
ShiryuX zei:
Dan koop ik de LE op Amazon voor 12£. Import vergelijken met import.

dan doe je dat maar :)

12 pond kost de gewone versie, dat is omgerekend 14.35. Dit is zonder verzendingskosten :) (LE is 12.92 pond, geen 12)

Dus gebruik amazon niet met de hoop dat ik ga zwichten voor u laag bod

ShiryuX

Legacy Member
Verzendkosten zijn gratis op Amazon vanaf 20£. /facepalm

Ik doe enkel wat in de regels staat: vergelijken. Import met import, zie het probleem niet in. :)
Oh, en muggeziften over 0.92£ . :ironic:
Nu weten mensen tenminste waar ze een sealed/LE versie voor dezelfde of betere prijs kunnen vinden indien ze de UK versie willen.

Dit geheel off-topic, maar zet dan tenminste richtprijzen indien je mensen hun boden nooit noteert.

Kennaah

Legacy Member
ShiryuX zei:
Verzendkosten zijn gratis op Amazon vanaf 20£. /facepalm

Ik doe enkel wat in de regels staat: vergelijken. Import met import, zie het probleem niet in. :)
Oh, en muggeziften over 0.92£ . :ironic:
Nu weten mensen tenminste waar ze een sealed/LE versie voor dezelfde of betere prijs kunnen vinden indien ze de UK versie willen.

Dit geheel off-topic, maar zet dan tenminste richtprijzen indien je mensen hun boden nooit noteert.

Om nog even te reageren sinds wanneer is 12 pond, 20 pond ? /facepalm dus verzendingskosten.

.92 pond is meer dan 1 euro

En ik zet nog altijd wat ik wil en aanvaard nog altijd wat ik wil.

Btw: bedankt om mijn topic te verzieken.

thebiglematskii

Legacy Member
wat bedoel je met de map pack van black ops?
is het juist black ops zelf of juist de map pack?

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan