Archief - TK Grote opruiming

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ReMix110

Legacy Member
Wegens plaatsgebrek, en het feit dat ik veel minder games speel, verkoop ik een groot deel van mijn collectie.
Prijs Excl. Verzending.
Er zelf achter komen mag ook.


Verkocht:

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter (€2)
Resident Evil 5 (€5)
Tales of Vesperia (€4)
Soul Calibur IV (€3)
Tom Clancy's Endwar (€2)
Devil May Cry 4 (€3)
Forza Motorsport 2 (€2)
Grand Theft Auto 4 (€2)
Halo Wars (€2)
Battlefield: Bad Company (€1)
TES IV Oblivion (€2)
FIFA 07 (€1)
Battlefield 2: Modern Combat (€1)
Frontlines: Fuel of War (€3)
Battlefield: Bad Company 2 (Online pass gebruikt) (€2)
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 (€3)
Gears of War 2 (€2)
Crackdown (€2)
Viking: Battle for Asgard (€3)
Halo 2 [XBOX] (€2)
Ace Combat 6: Fires of Liberation (€3)
Race Driver GRID (€3)
Assassins Creed (€2)
Call of Duty 4: Modern Warfare (€2

Alle games in goede staat, de handleiding is overal aanwezig.

Aiden

Legacy Member
Devil May Cry 4 (€3)
Resident Evil 5 (€5)
Forza Motorsport 2 (€2)
Gears of War 2 (€2)
Halo Wars (€2)

En ik kom er om :)

crazyjoker

Legacy Member
assassins creed (2)
resident evil 5 (5)
call of duty 4 (2)
stuur maar pm :)

iBMW

Legacy Member
Battlefield bad company (1€)
Battlefield bad company 2 (2€)
Gta 4 (2€)
Fifa 07 (1€)
TES 4 oblivion (2€)
Crackdown (2€)
Frontlines FOW (3€)
Battlefield 2 modern combat (1€)
Tom clancy advanced warfighter (2€)
Tom clancy rain bow six: vegas 2 (3€)
Tom clancy endwar (2€)

Pm maar :)

lord of me

Legacy Member
Tales of Vesperia (€4)
Resident Evil 5 (€5)
Battlefield: Bad Company (€1)


Zijn dat meeneemprijzen? Indien niet - €15 voor deze 3 samen!

iBMW

Legacy Member
lord of me zei:
Tales of Vesperia (€4)
Resident Evil 5 (€5)
Battlefield: Bad Company (€1)


Zijn dat meeneemprijzen? Indien niet - €15 voor deze 3 samen!

battlefield bad company is reeds verkocht, heb het daarnet betaald.

Aiden

Legacy Member
Alle spellen die ik op geboden heb zijn ook verkocht. Best eens topic updaten, is een beetje verwarrend.

Sreppy

Legacy Member
Viking: Battle for Asgard (€3)
Halo 2 [XBOX] (€2)

ReMix110

Legacy Member
Aiden zei:
Alle spellen die ik op geboden heb zijn ook verkocht. Best eens topic updaten, is een beetje verwarrend.

Vliegt hier sneller de deur uit dan ik kan bijhouden :p

ReMix110

Legacy Member
Was vandaag niet thuis, alles is verkocht dus deze topic mag eigenlijk dicht. :)

Soren 3D

Legacy Member
Serieus?
Spijtig, zocht net AC :S

Is die echt niet meer beschikbaar?

Had topic gemaakt maar ik weet niet waarom die er niet op is gekomen.

Soren

iBMW

Legacy Member
Soren 3D zei:
Serieus?
Spijtig, zocht net AC :S

Is die echt niet meer beschikbaar?

Had topic gemaakt maar ik weet niet waarom die er niet op is gekomen.

Soren

kijk 2 posts boven uw bod...?

Soren 3D

Legacy Member
iBMW zei:
kijk 2 posts boven uw bod...?

Had een apart Topic gemaakt waarin ik aangeef dat ik AC zocht ;)
Prijs maakte mij niet uit, rekeninghoudend met GM waar die nog 5 euro kost.
Maar voor een of andere reden worden mijn posts precies niet geaccepteerd.

Soren

iBMW

Legacy Member
Soren 3D zei:
Had een apart Topic gemaakt waarin ik aangeef dat ik AC zocht ;)
Prijs maakte mij niet uit, rekeninghoudend met GM waar die nog 5 euro kost.
Maar voor een of andere reden worden mijn posts precies niet geaccepteerd.

Soren

heeft hier toch niets mee te maken?
Ik zeg alleen dat er iemand voor u al geboden had en het dus niet naar u ging.
Ge zijt mij geen uitleg verschuldigd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan