Archief - TK: Games (GTAIV, Halo3, ...) en toebehoren (controllers, harde schijf)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Osiris888

Legacy Member
Wegens een defecte XBox360 (RROD), verkoop ik alles dat wel nog werkt.

Games:
---------
Grand Theft Auto IV
Halo 3
Saints Row (Steelbook)
Saints Row 2
NBA Street Homecourt
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
Rockstar Games Presents Table Tennis
Gears of War
Fight Night Round 3
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4 (classics)
Burnout Revenge
Skate
Def Jam Icon

Toebehoren:
------------
2 wireless controllers
X360 Universal Media Remote (gemakkelijk om dvd's mee te bekijken)
Voeding + kabel
Component HD AV kabel
Harde Schijf 20 GB

--> Normaal gezien zou alles moeten werken, maar ik kan dit momenteel niet testen. Als er iets niet werkt, neem ik het uiteraard terug.

Doe een bod en ik zal wel zien of het genoeg is. Wie meerdere dingen koopt, krijgt voorrang en een speciaal prijsje. Geen ruilvoorstellen, tenzij voor dvd's.
Alles wordt bij voorkeur afgehaald (Erpe-Mere) of ik kan ook leveren in regio Aalst/Gent. Versturen kan ook, maar dan op risico van de koper.



Wie voor meer dan €25 koopt, mag een dvd kiezen uit de grabbelton :) :

Ex-Drummer (Humo)
A Clockwork Orange (Franse cover, NL ondertitels)
Monty Python and the Holy Grail (2-disc, geen NL ondertitels)
Child's Play 2 (NL ondertitels)
Child's Play 3 (NL ondertitels)
Bride of Chucky/Seed of Chucky (geen NL ondertitels)

IIPacKMasteRII

Legacy Member
In welke staat zijn de controllers ? Thumbsticks nog goed in orde ?

Osiris888

Legacy Member
@ Mujahedine: De controllers zijn in uitstekende staat, enkel een beetje vuil :D (ze worden uiteraard wel gekuist voor verkoop).
Wat bedoel je juist met je tweede vraag? De thumbsticks werken nog perfect, ze haperen niet. Er is wel één controller met een klein krasje op de linkerthumbstick, maar dit valt nauwelijks op (en dit is dan ook de enige kras die ik kon vinden)

@ qflame: Deal, ik pm je met verdere details

IIPacKMasteRII

Legacy Member
het rubberen comfort-laagje op de thumbstick is soms snel afgesleten. Hoe oud zijn ze ongeveer ? Heb evt. interesse in een pakketje met 1 controller en table tennis, evt. Saints Row 2 en/of Skate, afhankelijk van de prijs...

Osiris888

Legacy Member
Tgoh, bij ééntje is er een beetje slijtage, maar bij de andere zijn ze nog perfect. De twee controllers zijn ongeveer 3,5 jaar oud, maar zijn het laatste jaar praktisch niet meer gebruikt.
één controller en table tennis wil ik voor €25 doen.
Als je er saints row 2 en skate bijneemt, wordt het €35
Alles exclusief verzendingskosten, die moet ik dan nog is bekijken.

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Als ik de beste van de twee controllers krijg en je het in Gentbrugge kan leveren is 35 voor het pakket controller, table tennis, skate en saints row2 een deal !

Osiris888

Legacy Member
Mujahedine zei:
Als ik de beste van de twee controllers krijg en je het in Gentbrugge kan leveren is 35 voor het pakket controller, table tennis, skate en saints row2 een deal !

Ok, geen probleem. En wil je er dan ook een gratis dvd bij?
Ik pm je voor verdere afhandeling.

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Osiris888 zei:
Ok, geen probleem. En wil je er dan ook een gratis dvd bij?
Ik pm je voor verdere afhandeling.

Uiteraard wil ik dat. Gratis is het magische woord :)

Osiris888

Legacy Member
Mujahedine zei:
Uiteraard wil ik dat. Gratis is het magische woord :)

En welke mag dat dan zijn?

Ik heb:
Ex-Drummer (Humo)
A Clockwork Orange (Franse cover, NL ondertitels)
Monty Python and the Holy Grail (2-disc, geen NL ondertitels)
Child's Play 2 (NL ondertitels)
Child's Play 3 (NL ondertitels)
Bride of Chucky/Seed of Chucky (geen NL ondertitels)

Osiris888

Legacy Member
uiteraard :D

Ik dacht wel dat die als eerste gekozen zou worden.

D1ckh3aD

Legacy Member
20excl voor Project Gotham Racing 4, Tom Clancy's Rainbow Six Vegas en gears of war
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan