Archief - TK GAMEPAKKET 60 Games !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Ah ok, damn had ik over het hoofd gezien. Mja heb het deze week ook zeer druk, daarmee dat ik voor levering zou opteren.

Dus levering van uwe kant is dus geen optie?

Grts

A

Barbeet

Legacy Member
Levering is mogelijk maar het probleem is dat ik niet weet wanneer, ik kan enkel de maandag das alles.
Ik kan wel alles opsturen en laten verzekeren voor 500 euro (denk ik)
Greetz

Barbeet

Legacy Member
Hehe normaal wel, maar ben alleen met 2 dochters, vrouw zit op werchter classic of zoiets :-).
En iets meer dan een uur rijden met die 2 kleintjes doe ik liever nie.
Greetz

IIcon

Legacy Member
forza 3 bundle copy & super street fighter 4 -> 25 incl ?
Anders forza 3 alleen 10 + verzending

laat me iets weten

Barbeet

Legacy Member
Bedankt voor alle bodjes.
Momenteel iemand die alles zou overnemen voor 1000 euro

Gamepakket 60 xbox games + heel veel extra's + 25 blu rays met nl subs + 8 PS3 games.

Als er iemand 650 bied op het pakket afgehaald, er bied iemand op mijn andere thread 250 euro afgehaald (blu rays) en er bied nog iemand anders 100 euro voor mijn ps3 games afgehaald dan krijgt forum voorrang.
Ik laat nog even openstaat tot woensdagavond 22u.
Indien niemand meer bied, gaat het pakket naar mijn collega.
Volgende week zaterdag zou hij eventueel alles overnemen. Ik moet wel eerlijk zijn dat ik hem nog iets extra beloofd heb.
Indien hij afhaakt, ga ik ingaan op het bod van Bizi en ik kzal het eventueel proberen te brengen (bod van 650 wel te verstaan).
Greetz

Cyaankali

Legacy Member
Beste Barbeet,

Waar staat dat bod van 1000 euro?

Barbeet zei:
Bedankt voor alle bodjes.
Momenteel iemand die alles zou overnemen voor 1000 euro

Gamepakket 60 xbox games + heel veel extra's + 25 blu rays met nl subs + 8 PS3 games.

Als er iemand 650 bied op het pakket afgehaald, er bied iemand op mijn andere thread 250 euro afgehaald (blu rays) en er bied nog iemand anders 100 euro voor mijn ps3 games afgehaald dan krijgt forum voorrang.
Ik laat nog even openstaat tot woensdagavond 22u.
Indien niemand meer bied, gaat het pakket naar mijn collega.
Volgende week zaterdag zou hij eventueel alles overnemen. Ik moet wel eerlijk zijn dat ik hem nog iets extra beloofd heb.
Indien hij afhaakt, ga ik ingaan op het bod van Bizi en ik kzal het eventueel proberen te brengen (bod van 650 wel te verstaan).
Greetz

CurrY

Legacy Member
Van zijn collega hé er staat toch ook dat het in zijn vriendenkring aangeboden word.

kiewitcity

Legacy Member
de 5 t schirt's zonder draagtas ... bod van 45 incl ...kan niet afhalen ge bekijkt het maar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan