Darksfever
Legacy Member
Opruim van een x oudere titel! In perfecte staat & geen classic versie.
Lag hier al anderhalfjaar & nu pas ff tot seizoen 5 uitgespeeld. Voordeel is: alle packs zyn nu zo goed als gratis
Enkel een deftig bodje wordt genoteerd (vanaf dan telt 24u regel!)
FORZA 3 (nog geen concrete prijs in ged8)
Jupz
Ps. ruiln heeft geen zin zoek nl enkel nog fifa street4 & darkness2/prototype2
edit: titel geupdated
edit: seizoen 6 nog behaald gist avond
Lag hier al anderhalfjaar & nu pas ff tot seizoen 5 uitgespeeld. Voordeel is: alle packs zyn nu zo goed als gratis
Enkel een deftig bodje wordt genoteerd (vanaf dan telt 24u regel!)FORZA 3 (nog geen concrete prijs in ged8)
Jupz
Ps. ruiln heeft geen zin zoek nl enkel nog fifa street4 & darkness2/prototype2

edit: titel geupdated
edit: seizoen 6 nog behaald gist avond

al heb ik af&toe opgemerkt dat de ms points soms wel dalen?! niet?! )