chosen_1
Legacy Member
Ik verkoop Fifa 10 , ik heb het ene keer gespeeld, maar het is totaal mijn ding niet.
Het is de pal versie met nederlandse handleiding en nederlandse cover.
En er zit nog een ongebruikte vouchercode in voor een 'prestatie boost' of zoiets.
bieden vanaf 32 euro incl.
Ruilen doe ik NIET want de meeste spellen heb ik of heb ik al gehad.
Dinsdag 9feb om 20h sluit ik af.
Het is de pal versie met nederlandse handleiding en nederlandse cover.
En er zit nog een ongebruikte vouchercode in voor een 'prestatie boost' of zoiets.
bieden vanaf 32 euro incl.
Ruilen doe ik NIET want de meeste spellen heb ik of heb ik al gehad.
Dinsdag 9feb om 20h sluit ik af.