Archief - TK console (60GB) +2controllers +headset +15 games + Xbox live 1 maand

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slinck

Legacy Member
Te koop, zeer goede staat, weg wegens aankoop PS3:

Console XBOX360 met harde schijf van 60 GB
+ 2 wireless controllers
+ wireless headset (nog in verpakking)
+ 1maand gratis XBOX LIVE
+ 15 games (--> 6 xbox games + 9 xbox360 games)
(GTA4, Ace Combat 6, Dinasty Warriors 5, Force Unleashed, Halo 3, Ninja Gaiden 2, Indiana Jones, Kung Fu Panda, Fight Night Round 3; LotR Return of the King, Halo 1, Halo 2, Starwars Ep 3, True Crime: LA, Matrix Path of Neo)

Af te halen in Antwerpen.
Aangekocht 23/12/2008, reçu beschikbaar, alles in originele doos

Meeneemprijs: 200 euro
(evt RUIL: enkel voor SSD)



wordt ook aangeboden in vriendenkring

Slinck

Legacy Member
garantie, geen idee. aangekocht in mediamarkt A'pen. weet niet hoeveel maanden/jaar zij garantie geven

idd hdmi-aansluiting

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ik neem aan dat ruilen tegen een complete Zwarte Wii geen optie is ? :p

Slinck

Legacy Member
definieer "complete" ... mijn vrouw wilde dat ooit wel eens (wii fit ofzoiets)

Dawg (oi22)

Legacy Member
- Wii Console Black
- Wii Remote Black + Nunchuk Black
- Game Wii Sports (Wii Tennis, Wii Bowling, Wii Baseball, Wii Golf en Wii Boksen)
- Game Wii Sports Resort + MotionPlus Black

frevy

Legacy Member
Verkoop je games ook apart?

halo 1 + halo 2--> 15 incl
halo 1 + halo 2 + halo 3-->30 incl

Magikdekay

Legacy Member
Console XBOX360 met harde schijf van 60 GB
+ 2 wireless controllers
+ wireless headset (nog in verpakking)
+ 1maand gratis XBOX LIVE

Hoeveel voor enkel dit ?

Slinck

Legacy Member
GuerrillaDawg zei:
- Wii Console Black
- Wii Remote Black + Nunchuk Black
- Game Wii Sports (Wii Tennis, Wii Bowling, Wii Baseball, Wii Golf en Wii Boksen)
- Game Wii Sports Resort + MotionPlus Black
sorry, niet geïnteresseerd. toch bedankt voor het antwoord.


frevy zei:
Verkoop je games ook apart?

halo 1 + halo 2--> 15 incl
halo 1 + halo 2 + halo 3-->30 incl
als ik mijn consolve verkoop, kom ik hierop terug

MagiKTimo zei:
Console XBOX360 met harde schijf van 60 GB
+ 2 wireless controllers
+ wireless headset (nog in verpakking)
+ 1maand gratis XBOX LIVE

Hoeveel voor enkel dit ?
150 euro ik ik kom hem morgen brengen (dochter gaat in hemiksem naar school)

Magikdekay

Legacy Member
Slinck zei:
sorry, niet geïnteresseerd. toch bedankt voor het antwoord.



als ik mijn consolve verkoop, kom ik hierop terug


150 euro ik ik kom hem morgen brengen (dochter gaat in hemiksem naar school)

Sorry, das ietske teveel.

frevy

Legacy Member
Slinck zei:
sorry, niet geïnteresseerd. toch bedankt voor het antwoord.



als ik mijn consolve verkoop, kom ik hierop terug


halo 3 ondertussen gekocht, dus enkel halo1 + halo 2 -->15 incl nog geldig

kervelsoep

Legacy Member
Wat vraagt ge voor console + 2 controllers + xbox live (1 maand) + halo 3?
Ben trouwens van Antwerpen centrum dus dat is gemakkelijk.

Groeten

Blue_Boy

Legacy Member
Console XBOX360 met harde schijf van 60 GB
+ 1 wireless controllers
+ wireless headset
+ halo 1, 2, 3

-> Wat is uw prijs hiervoor?

Slinck

Legacy Member
mannen,
ik vertrek zondag voor 3 weken op congé.
doe een redelijk bod en ge hebt het dit weekend.

dvsfreak007

Legacy Member
Console XBOX360 met harde schijf van 60 GB
+ 2 wireless controllers
+ wireless headset (nog in verpakking)
Indiana Jones, Kung Fu Panda, Fight Night Round 3; LotR Return of the King

75€ men ouders wonen in hemiksem
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan