Ik zie net dat de code is opgebruikt , dit stond niet bij de informatie .
hierdoor vind ik het te duur , want het is vooral voor online bedoeld.
dus trek ik mijn bod in.
gelieve ook de itrader te annuleren , omdat deze overdreven snel is geplaatst en ook niet waar is . heb wel iets laten weten .+ ik had nog geen akkoord gegeven over de 20 euro exlu vermits ik 20 euro inlcu had geboden
groeten