Archief - [TK] ACII - COD MW - PURE - Lego BATMAN - GODFATHER II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TJ3

Legacy Member
Ik heb hier te koop staan:
Assassins Creed II (gereserveerd voor Pffftt)
Call of Duty: Modern Warfare (verkocht)
Pure/Lego Batman bundelcopy (verkocht)
The Godfather II

Wordt ook verkocht in de vriendenkring en op kapaza/2dehands.

Ik zal zo goed mogelijk de boden van elders hier te posten, maar als het snel gaat kan ik dat natuurlijk niet;)
Ik heb geen minimum/meneem maar doe een redelijk bod en ik zal het bekijken;) Grtz!

Sauda

Legacy Member
Wanneer sluit je af? Ik bied 35 voor ACII, en je hebt nog niet geantwoord op mjn bod op forza. Is het een deal?

TJ3

Legacy Member
@ Pfftt: 37incl en je hebt een deal;)
@ Jessed: Maak er 15incl van en je hebt een deal;)
@ Sauda: 70excl voor beide is voor mij goed!
@ Shining: sorry maar ik weet niet of de staat van zijn game te vergelijken is met die van mij. Ik heb hem echt maar enkele keren gespeeld, terwijl hij ze heeft uitgespeeld. Op de disc zelf helemaal gééééén krasjes op te vinden, kan er een foto van trekken als je wil;) Vandaar vind ik dan ook 28incl te weinig.

@Iedereen: sorry voor de late reactie, maar het is even een drukke periode voor me;)

TJ3

Legacy Member
@ Samko, ben net online gekomen en heb gezien dat ik via 2dehands een bod heb ontvangen van 13excl voor MW. Bied jij meer?

TJ3

Legacy Member
Meeneem voor ACII verlaagd naar 35incl;) Hoogste bod dat genoteerd staat is van Pfffttt van 34incl;)

Daimakaimura

Legacy Member
iets van deze voor gdofather 2 en burnout dan
-Lego indiana jones
-Fable 2
-Mercanaries 2
-Kingdom under fire
-Call of Duty (5) World at war
-Frontlines Fuels of war
-Meet the parents
-Terminator Salvation

Xbox Games

-Street Fighter annyversary

Pc games

-Chronicles of riddick assault on athena (PC) (sealed)
-The orange Box (PC) (sealed)

TJ3

Legacy Member
Ik heb interesse in COD Waw, Mercenaries 2 en Frontlines Fuels of war;)

TJ3

Legacy Member
@ Jessed: Oké is een deal! Pm sent;)

Nogmaals mijn excuses voor de late reactie maar tis ff een drukke periode;)

TJ3

Legacy Member
@ Ronnie: maak er 15incl van en je hebt een deal;)
@ Sauda: laat me op tijd iets weten, want jij hebt voor ACII apart al de meeneemprijs van 35excl geboden, voor mijn part is dat voor ACII een deal. Pfftt heeft ook al een bod uitgebracht van 34incl, dus als jij ze niet neemt, neemt hij ze;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan