{FgnZ} DeBroin
Legacy Member
{FgnZ} DeBroin zei:Hmmm...
Ik laat je vanavond iets weten...
Ik ga toch voor het geld gaan, dus ik noteer je bod... Kga wel nog eventjes afwachten of er nog iemand biedt...
@habbahabba & gaming king:
Ik laat het bieden op Fable II openstaan tot middernacht. De hoogste op die moment wint...
Grtz
