Ik woon in Bilzen, waar ge het kunt komen afhalen.
Ik lever het niet zelf.
Ik wil het u wel best opsturen. Dan komen er natuurlijk wel zendkosten bij.
Heb nog nooit iets verkocht op 9 lives forum dus kan helaas nie veel aan die iTradestatus doen.
Let wel, dit is al een tamelijke oude account en ge kunt eventueel in mijn weinige posts nagaan om te checke if I is asshole or not.
@Jessed: Bod genoteerd