Archief - TK : 7 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

doolittle

Legacy Member
Games:
Gears Of War 2 / min 15 eur excl VERKOCHT
Assasin's Creed / min 15 eur excl VERKOCHT
GTA 4 / min 15 eur excl VERKOCHT
Street Fighter 4 / min 20 eur excl VERKOCHT
Half Life: orange box / min 15 eur excl VERKOCHT
Call of duty 4: MW / min 20 eur excl VERKOCHT

Prince of Persia / min 15 eur excl

Eventueel ruil, maar dan wel met PS3 games!

Ik geef de voorkeur aan verkoop in pakket(jes)

Zal zaterdag 24u afsluiten, laat dan in de loop van de zondag iets weten.

grifter

Legacy Member
15 excl street fighter 4 en 18 incl

iok weet, minder dan hetgeen je vist, maar toch...

Hannes_

Legacy Member
15 euro excl. voor GTA4! Ik kan het eventueel zelf komen ophalen, ben van Brugge..

doolittle

Legacy Member
@grifter : bod genoteerd

@chosen_1: niet echt interesse in Pain, nog iets anders dat je kwijt wilt/kan? :-)

@spetsnaz: zou er toch minstens 15 excl voor willen, maak er dus 17 incl van en bod is genoteerd

@hannes_: bod genoteerd, woon wel in Veldegem tegenwoordig. Niet echt super ver van Brugge, maar weet niet of je hier soms in de buurt moet zijn.

Ik zou zaterdag willen afsluiten, degene die dan hoogste bod heeft, stuur ik nog PM...

doolittle

Legacy Member
chosen_1 zei:
streetfighter 4 voor sega Rally (PS3)

Sorry, maar heb hier nog Motorstorm liggen (hier gekocht) waar ik moet mee starten. Bod van grifter heeft dus voorkeur. Tenzij je iets van Ratchet&Clank of bv Little big planet zou in ruil betrekken.

chosen_1

Legacy Member
King of fighters heb ik nog voor PS3
of Kung Fu Panda & Lego Indiana Jones voor xbox360?

doolittle

Legacy Member
chosen_1 zei:
King of fighters heb ik nog voor PS3
of Kung Fu Panda & Lego Indiana Jones voor xbox360?

Sorry again, vechtgames bleken toch niet echt m'n ding (euh, ben er niet echt goed in om understatement te gebruiken ;)). En ben bezig m'n xbox te verkopen... Kan wel nog altijd hoger cash-bod doen hé

chosen_1

Legacy Member
Quantum Of Solance (PS3) voor COD 4 (heb ook nog geboden in een andere thread en de eerste die akkoord gaat) of anders streetfighter 4

doolittle

Legacy Member
Da Steve Mechine zei:
10 excl voor Orange Box of ruil tegen 1 van de games uit mijn thread
Sorry, 10 euro is te weinig. En niet echt meer interesse in xbox360 games aangezien ik xbox verkoop...

doolittle

Legacy Member
{FgnZ}Squeek zei:
Prince of persia + half life orange box
30€ incl

OK, genoteerd.

Voorlopig dus:
- prince of persia + orange box voor squeek aan 30 € incl
- GTA4 voor hannes_ aan 15 € excl
- Street fighter 4 voor grifter aan 18 € incl

Ik heb voorlopig COD 4 weggehaald omdat ik die waarschijnlijk samen met m'n xbox360 kan verkopen.

vime

Legacy Member
Assasin's Creed / min 15 eur excl
GTA 4 / min 15 eur excl
Half Life: orange box / min 15 eur excl
call of duty 4 : modern warfare
alles samen 50€ kom het zelf halen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan