Archief - TK --> 4 Special Editions en 5 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaxPerfect

Legacy Member
De 4 Special Editions:

-Driver San Fransisco: Special Edition + Pre Order Pack Min: 25 excl Meeneem: 35 excl
-Mafia 2: Special Edition Min: 25 Meeneem: 35 excl
-Splinter Cell Conviction: Special Edition Min: 20 excl Meeneem: 30 excl --> Verkocht aan Depresjon
-Oblivion: Special Edition (zonder munt) Min: 15 excl Meeneem: 20 excl

De 5 games:

Need for Speed: The Run Min: 20 excl Meeneem: 25 excl
Wanted: Weapons of Fate Min: 5excl Meeneem 7,5 excl
Gears of War/ PGR4 Min: 10 excl Meeneem: 15 excl
Fable 2 (Zonder boekje) Min: 5excl

Prijs voor het gehele pakket is 45 excl verzending. (Zonder de Special Editions) Geen ruil, enkel te koop.

Aanpassing: Indien het bod dat ik krijg op een game mij bevalt, ga ik dit meteen aanvaarden. Ik laat dit dus geen 24h niet meer openstaan, want heb uit ervaring geleerd dit ik dit soort dingen wel eens durf vergeten :)

Grtz.

Depresjon

Legacy Member
Als de dlc gebruikt is is t gewoon een normale versie met een beeldje ofzo.

iBMW

Legacy Member
MaxPerfect zei:
Zijn gewoon altijd de speciale editite's van de games... Ken je dat niet?

Laat ook maar... Als jij geen moeite wilt doen voor uitleg, doe ik ook geen moeite om verder te vragen.

(niets persoonlijks:))

MaxPerfect

Legacy Member
iBMW zei:
Laat ook maar... Als jij geen moeite wilt doen voor uitleg, doe ik ook geen moeite om verder te vragen.

(niets persoonlijks:))

Ik wil wel uitleg enzo doen, maar ik snapte je vraag niet zo goed. Speciale Edities zijn gewoon de games maar dan met extra's... Bedoel je dan dat ik er allemaal moet bijzetten wat er bijzit? :)

Depresjon

Legacy Member
MaxPerfect zei:
Splinter Cell Conviction: Special Edition

Zit alles hier nog bij?

- Figurine van de nieuwe Sam Fisher
- Officiële Soundtrack van Splinter Cell - Conviction
- Unlockable wapen - AK-47
- Unlockable wapen - SPAS-12

Depresjon

Legacy Member
bij deze een bod van 20 euro afgehaald voor Splintercell.
Indien codes ongebruikt.

Depresjon

Legacy Member
MaxPerfect zei:
30 euro en ik zal hem zelf brengen.

MaxPerfect zei:
-Splinter Cell Conviction: Special Edition Min: 20 excl Meeneem: 30 excl

Minimum is 20 excl,dus ik bied 20 euro.
Als ge da als min zet moet ge t normaal noteren.
Ik maak de regels niet.

MaxPerfect

Legacy Member
Depresjon zei:
Minimum is 20 excl,dus ik bied 20 euro.
Als ge da als min zet moet ge t normaal noteren.
Ik maak de regels niet.

Ja, maar ik bedoel maar, mijn meeneem ik 30, dus als je akkoord gaat met mijn aanbod, dan is hij direct voor jou en breng ik hem asap...

Depresjon

Legacy Member
MaxPerfect zei:
Ja, maar ik bedoel maar, mijn meeneem ik 30, dus als je akkoord gaat met mijn aanbod, dan is hij direct voor jou en breng ik hem asap...

Ik blijf bij 20 euro.Ga geen 30 euro geven voor een spel van 2 jaar oud.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan