georgiodavid
Legacy Member
iBMW zei:Typ misschien in het vervolg EUR of euro achter je prijzen, is overzichtelijker![]()
Dat doe ik hoor maar ik denk dat deze app dat ik gebruik Op iphone (tapatalk) converteert logo van euro(&euro
op naar pc met vreemde teken.