dirt2 --> 7euro ZELF AFGEHAALD!
edit: geen interesse meer, nu snap ik wel dat het soms moeilijk is om een thread op te volgen
maar laat hem dan gewoon sluiten door de moderators, niets zo irritant als
bijna te moeten smeken voor een antwoord, we zijn tenslotte bezig op een forum en
niet op een gratis zoekertjessite!