ikbendom.com
Legacy Member
daedalus zei:als je komt halen mag je hem hebben voor 20.
verzenden doe ik liever niet
beide afgehaald voor 35 moest je interesse hebben
als je er 3 euro bijdoet dan wil ik ze wel versturen.
kost volgens mij +- 5euro om da te verzenden.
Als ik goed kan rekenen 40 - 5 = 35
ja ik doe mn naam weer alle eer aan
