Archief - TK 17 topgames (oa AC2, brutal, DA:O, Darksiders, Batman AA)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZeeraaR

Legacy Member
Ik kan niet meer bumpen. Ik heb wel een abonnement op dit topic dus zolang dit topic niet gesloten is kunnen er nog boden uitgebracht worden, ik volg deze zeker op.

.1 Inleiding

Op aandringen van mijn vriendin worden enkele games uit mijn collectie gesnoeid. Alle prijzen zijn meeneemprijzen, ik heb hiervoor de gemiddelde prijs van vorige verkopen opgezocht en een afgeronde prijs op geplakt. Moest een spel belachelijk duurder zijn dan elders mag je dit melden (met bronvermelding) en dan pas ik mogelijks de prijs aan (voor minder dan 10 euro incl kom ik mijn huis niet uit).
*edit* Ik geef de voorkeur aan verkoop maar overweeg zeker ruilvoorstellen voor Bioshock 2 en Dante's Inferno (+opleg indien van toepassing)
Alle games zijn in perfecte staat tenzij anders vermeld, lichte gebruikskrasjes worden eerlijkheidshalve ook vermeld maar het spel zelf werkt perfect.

.2 Objecten

  1. Assassins Creed II (verkocht)
    • Meeneemprijs: 35incl
  2. Batman Arkham Asylum
    • Meeneemprijs: 30incl
  3. Brütal Legend (verkocht)
    • Meeneemprijs: 30incl
  4. Crackdown (verkocht)
    • Omschrijving: classic
    • Meeneemprijs: 10incl
  5. Darksiders (verkocht)
    • Meeneemprijs: 35incl
  6. Devil May Cry 4 (verkocht)
    • Meeneemprijs: 15incl
  7. Dragon Age: Origins
    • Omschrijving: Shale code is gebruikt maar de Dragon armor code nog niet (deze is dus ook nog te gebruiken in Mass Effect 2)
    • Meeneemprijs: 35incl
  8. Fable 2 (verkocht)
    • Meeneemprijs: 20incl
  9. Fallout 3 (verkocht)
    • Omschrijving: Doosje kapot aan de onderkant en de schijf heeft veel kleine krasjes. Dit is waarschijnlijk gebeurt tijdens transport door de post. Het spel werkt echter perfect.
    • Reeds bod: 10incl einddatum 19/02/2010 19:00
    • Meeneemprijs: 15incl
  10. Halo 3 (verkocht)
    • Meeneemprijs: 15incl
  11. Mass Effect 1 (verkocht)
    • Meeneemprijs: 15incl
  12. Mirror's Edge (geruild tegen SW:TFU)
    • Meeneemprijs: 15incl
  13. NBA2K7
    • Meeneemprijs: 10incl (aangepast na argument van loecasxd 2010/05/18)
  14. Ninja Gaiden (geruild tegen Skate 2)
    • Meeneemprijs: 15incl
  15. Soulcalibur 4 (verkocht)
    • Meeneemprijs: 20incl
  16. The Darkness
    • Omschrijving: Kleine krasjes op de schijf maar perfect speelbaar.
    • Meeneemprijs: 15incl
  17. Tomb Raider Underworld
    • Meeneemprijs: 15incl
.3 Verzending

Ik geef voorkeur aan verzending met de post.

.4 Slot

Dit is de eerste keer dat ik wat verkoop so go easy on me :)

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

Hartson

Legacy Member
Assassin's Creed 2:25€ inc. verzending
Netjes opgestelde post trouwens.

Roca

Legacy Member
Darksiders voor Oblivion en The shivering Isles(expansion ervan)?

Private Winters

Legacy Member
Graag had ik deze :
# Assassins Creed II

* Meeneemprijs: 35incl

# Brütal Legend

* Meeneemprijs: 30incl

# Darksiders

* Meeneemprijs: 35incl

totaal : 100€

Bij akkoord kom ik ze ophalen... Pm me voor eventuele verdere afhandeling.

ZeeraaR

Legacy Member
Private Winters zei:
Graag had ik deze :
# Assassins Creed II
* Meeneemprijs: 35incl
# Brütal Legend
* Meeneemprijs: 30incl
# Darksiders
* Meeneemprijs: 35incl
totaal : 100€

Bij akkoord kom ik ze ophalen... Pm me voor eventuele verdere afhandeling.

Dat is de meeneemprijs dus akkoord. PM onderweg.

Crow360

Legacy Member
Indien deal met Private Winters niet doorgaat bied ik de meeneemprijs van € 35 incl voor Assassins Creed II.

ZeeraaR

Legacy Member
@iTs NePhtiS ik sluit jou bod morgenavond (zaterdag 19/02) af om 19u

@Crow360 ik zal het in mijn achterhoofd houden.

Ondertussen is dit bump 1 denkik?

Marginal0

Legacy Member
Batman 22 inc

of ruilen tegen Resident Evil 5 ofzo? (event. kleine opleg)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan